خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 31 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

واکنش احسان علیخانی به صدرنشینی برنامه عصر جدید در فهرست پربیننده‌ترین برنامه‌های صداوسیما

باشگاه خبرنگاران | یادداشت | یکشنبه، 10 فروردین 1399 - 19:07
احسان علیخانی تهیه کننده و مجری برنامه تلویزیونی عصر جدید نسبت به صدرنشینی این برنامه در فهرست پربیننده‌ترین برنامه‌های صداوسیما واکنش نشان داد.
برنامه،عصرجديد،عليخاني،بينندگان،عصر،ركورد،نوروزي،نوروز،رضايت ...

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اینکه مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما در رشته توییت‌هایی از پیشی گرفتن عصر جدید از برنامه دورهمی در فهرست پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون خبر داد، احسان علیخانی تهیه کننده و مجری برنامه تلویزیونی عصر جدید واکنشی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.
بر اساس این پست، علیخانی رکورد پر بیننده‌ترین برنامه نوروزی توسط عصر جدید برای دومین بار را بازنشر داده و از مردم برای این صدرنشینی تشکر کرد.
او عصر جدید را متعلق به همه ایرانیان دانسته و صاحبان اصلی آن را بینندگان پیگیر و سختگیر این برنامه معرفی کرد؛ علیخانی به مهران مدیری و تیم برنامه دورهمی به عنوان رقیبی محبوب در میان بینندگان تبریک گفت و هدف هردو برنامه را رضایت و شادی مردم ایران عنوان کرد.
بیشتر بخوانید: عصرجدید در استقبال مخاطبان از دورهمی پیشی گرفت
در ادامه متن و پست منتشر شده توسط احسان علیخانی را مشاهده می‌کنید:
" رکورد پارسال تکرار شد
عصرجدید، صدرنشین برنامه‌های پربیننده تلویزیون در نوروز ۱۳۹۹
اول، شکرگزار خدا هستیم و بعد، ممنون شما یاران و همراهان مسابقه بزرگ استعدادیابی ایران.
در نوروز ۱۳۹۸، پربیننده‌ترین برنامه تلویزیونی شدیم و به لطف شما، این رکورد در نوروز امسال هم تکرار شد و عصرجدید، با ۶۷درصد بیننده، محبوب‌ترین برنامه نوروزی سیما، لقب گرفت.
محمدحسین رنجبران، مدیر کل روابط عمومی صداوسیما، این خبر و آمار را به نقل از مرکز تحقیقات رسانه ملی اعلام کردند و دیگر آمار شایان توجه، رضایت "در حدِ زیاد" بینندگان برنامه بوده با ۸۵/۵ درصد!
عصرجدید متعلق به همه ایرانیان است و صاحبان اصلی آن، اول شما بیننده‌های مشتاق و باصفا و پیگیر و اتفاقا سختگیر هستید که ما را در ارائه برنامه‌ای شایسته، مصمم‌تر می‌کنید و بعد هم استعداد‌های ناب کشورمان، که با خلق اجرا‌هایی بی‌نظیر و نمایش مهارت‌ها و توانایی‌هایشان، عصرجدید را به صحنه‌ای برای اثبات داشته‌هایمان، بدل می‌کنند.
امیدواریم که لایق مهر و محبت بی‌نهایت‌تان باشیم؛ و در پایان حتما باید به مهران مدیری عزیز و تیم کاربلد و هنرمند "دورهمی" به عنوان رقیبی شریف و البته محبوب در میان بینندگان نوروزی تلویزیون، خداقوت و تبریک بگوییم.
پایانِ همه آمار‌ها و نتیجه همه نظرسنجی‌ها و رقابت‌ها، هدفی جز رضایت و شادی هموطنان و تماشاگران برنامه‌های تلویزیونی نیست "
انتهای پیام/