خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 31 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ثبت رکورد تخلیه 13500 تن کالای اساسی از کشتی در یک روز

تسنیم | استان‌ها | یکشنبه، 10 فروردین 1399 - 19:06
معاون اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از انجام عملیات تخلیه و بارگیری به صورت 24 ساعته خبر داد.
بندري،بندر،بنادر،تخليه،خروج،عمليات،اساسي،شهدادي،دريانوردي

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، حسین شهدادی از ثبت رکورد تخلیه 13500 تن گندم در بندر شهید بهشتی چابهار و خروج همزمان آن ظرف یک روز خبر داد.
معاون بندری و اقتصادی اداره‌کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ابتدای سال جدید، انجام عملیات تخلیه و بارگیری و خروج کالاهای اساسی مورد نیاز مردم از قبیل گندم، برنج و فرآورده‌های نفتی به صورت 24 ساعته در بندر در حال انجام است.
وی با بیان افزایش تعامل و همکاری گمرک و بندر, افزود: اولویت اصلی اداره‌کل بنادر استان با وجود شرایط و مشکلات موجود، تخلیه و خروج 24 ساعته کالاهای اساسی مورد نیاز کشور و ارسال آن به مقاصد شهرستان‌های هدف در کوتاهترین زمان ممکن است.
شهدادی تصریح کرد: با استفاده از تجهیزات استراتژیک بندری و مکنده‌های غلات 600 تن بر ساعت، عملیات بندری با نرم مطلوب، ایمن و با سرعت در حال انجام است و بر اساس برنامه زمان‌بندی تا پایان فروردین ماه پنج فروند کشتی حامل کالای اساسی در این بندر پهلوگیری خواهد شد.
وی افزود: غربالگری و پایش افراد و کامیون های متردد به بندر و عملیات گندزدایی و ضدعفونی تجهیزات بندری، محوطه ها و اسکله ها بر اساس دستورالعمل های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا با حساسیت و به طور روزانه انجام می‌شود.
انتهای پیام/392/ش