خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

شمال ‌شهر زاهدان ضدعفونی و گندزدایی شد

ایسنا | اجتماعی و حوادث، استان‌ها | یکشنبه، 10 فروردین 1399 - 19:04
مدیر هماهنگی و نظارت خدمات شهر شهرداری زاهدان اظهار داشت: در پی شیوع کرونا ویروس و جلوگیری از انتشار آن شمال شهر زاهدان ضدعفونی و گندزدایی شد.
ضدعفوني،زاهدان،نيروهاي،شهرداري،خدماتي

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر هماهنگی و نظارت خدمات شهر شهرداری زاهدان اظهار داشت: در پی شیوع کرونا ویروس و جلوگیری از انتشار آن شمال شهر زاهدان ضدعفونی و گندزدایی شد.
شاقوزایی در گفت گو با ایسنا گفت: عملیات ضدعفونی با تجمع و ترکیب سه اکیپ مختلف از نیروهای شرکت‌های خدماتی پیمانکار شهرداری، آتش‌نشانی، جهاد پویش مردمی و بیش از ۵۰ نفر نیروی انسانی و دو دستگاه ماشین‌آلات آتش‌نشانی و دو دستگاه ماشین جت‌واش انجام شد.
وی افزود: اکیپ‌های نیروهای آتش‌نشانی و شرکت‌های خدماتی پیمانکار مسیرهای محله قاسم‌آباد و کشاورز، نیروهای پویش مردمی زاهدان و خدماتی پیمانکاران شهرداری محله شریعتی شمالی و میلان های آن را ضدعفونی و گندزدایی کردند.
مدیر هماهنگی و نظارت خدمات شهر شهرداری زاهدان اظهار داشت: تمامی این مسیرها توسط ماشین آلات و به‌صورت مکانیزه ضدعفونی و معابری که تردد در آن دشوار بود با همکاری نیروهای انسانی و بصورت دستی ضدعفونی گردید.
انتهای پیام