درخواست یک پرستار قمی از مردم برای ماندن در خانه
مهر
|
استانها
|
یکشنبه، 10 فروردین 1399 - 17:13
قم - پرستارانی که از بیماران مبتلا به کرونا مراقبت میکنند از مردم میخواهند با ماندن در خانه و رعایت موارد بهداشتی مانع شیوع ویروس کرونا شوند.
به گزارش خبرنگار مهر، یکی از پرستاران بیمارستان فرقانی قم با بیان اینکه در شرایط سختی هستیم، از مردم درخواست کرد روز ۱۳ فروردین در منازل خود بمانند تا سلامتی خود و خانوادهشان حفظ شود.