خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اعتراض پزشکان و پرستاران در نیویورک به کمبود تجهیزات حفاظتی

باشگاه خبرنگاران | بین‌الملل | یکشنبه، 10 فروردین 1399 - 16:30
پرستاران و پزشکان در شهر نیویورک آمریکا از کمبود تجهیزات ایمنی نظیر ماسک و دستکش که برای حفظ سلامت آن‌ها در خط مقدم مبارزه با کرونا نیاز است، گلایه دارند.
نيويورك،پليس،شهر،كرونا،پرستاران،گلايه،كادر

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، کادر درمانی در بیمارستان‌های نیویورک آمریکا از ازدحام بیش از اندازه بیماران داخل مراکز درمانی گلایه دارند.
به گفته پرستاران، هر روز، بیماران بیشتری با علائم سرفه، تب و چشمانی وحشت زده به بیمارستان‌های نیویورک مراجعه می‌کنند و همین مسئله، نگرانی کادر پزشکی و پرستاران را درباره سلامت خودشان به همراه داشته است.
پرستاران در محله برانکس در شهر نیویورک آمریکا از کمبود تجهیزات ایمنی نظیر ماسک و دستکش که برای حفظ سلامت آن‌ها در خط مقدم مبارزه با کرونا نیاز است، گلایه دارند.
همچنین روز شنبه، افسران پلیس شهر نیویورک زیر باران ایستادند تا به سومین مأمور پلیس این شهر که بر اثر ابتلا به کرونا جان باخته است، ادای احترام کنند.
جسد این کارآگاه پلیس شهر نیویورک با ۲۳ سال سابقه که "سِدریک دیکسون" نام دارد، دیروز از بیمارستان منتقل شد.
به گزارش پلیس نیویورک، حدود ۷۰۰ نفر از کارکنان پلیس این شهر اکنون به کرونا مبتلا شده اند و نتایج آزمایش آن‌ها مثبت بوده است.
انتهای پیام/