خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

هشدار بوریس جانسون به مردم انگلیس درباره وخیم‌تر شدن اوضاع

باشگاه خبرنگاران | بین‌الملل | یکشنبه، 10 فروردین 1399 - 16:19
نخست وزیر انگلیس در نامه‌ای به مردم این کشور هشدار داد پیش از آنکه اوضاع کنونی شیوع کرونا بهبود یابد وخیم‌تر خواهد شد.
جانسون،وزير،كشور،كرونا،انگليس،بهداشت

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس امروز با ارسال نامه‌ای به ۳۰ میلیون خانواده انگلیسی به آن‌ها هشدار داد وضعیت کنونی پیش از آنکه رو به بهبود بگذارد وخیم‌تر خواهد شد.
جانسون که خود به کرونا مبتلاست و در حال حاضر در قرنطینه به سر می‌برد در این نامه از مردم خواست تا به قرنطینه خانگی اعلام شده از سوی دولت پایبند باشند تا خدمات ملی بهداشت این کشور با سیل عظیم بیماران روبرو نشود.
او نوشت: «می‌دانیم که اوضاع پیش از اینکه رو به بهبود بگذارد وخیم‌تر خواهد شد.»
جانسون در ادامه از مردم خواست: «در وضعیت اضطراری ملی، لطفا در خانه بمانید تا از خدمات ملی بهداشت حمایت کنید تا زندگی‌های بیشتری حفظ شود.»
مایکل گوو، وزیر کابینه انگلیس نیز امروز گفت دولت از آمار قربانیان «بسیار نگران» است.
او همچنین از افزایش تعداد آزمایش‌های کرونا در این کشور خبر داد.
تاکنون بیش از ۱۷ هزار نفر در انگلیس به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از میان آن‌ها بیش از هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند.
در میان مبتلایان شخصیت‌های مهم این کشور نیز دیده می‌شود از جمله آن‌ها خود بوریس جانسون، نخست وزیر، «مت هنکاک» وزیر بهداشت این کشور و شاهزاده چارلز، ولیعد، را می‌توان نام برد.
انتهای پیام/