خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تشکر خانواده لولاچیان از مردم و مسئولین

فارس | سیاسی | یکشنبه، 10 فروردین 1399 - 15:48
خانواده لولاچیان از مردم و مسئولانی که درپی رحلت حاجیه خانم سید خاموشی با این خانواده همدردی کرده بودند، تشکر و قدردانی کردند.
محترم،خانواده،حاجيه،همدردي،خاموشي،عج،تشكر،الهي،بيت،اهل،سيد

به گزارش خبرگزاری فارس، خانواده لولاچیان از مردم و مسئولانی که به مناسبت رحلت حاجیه خانم سید خاموشی با این خانواده همدردی کرده بودند، تشکر و قدردانی کردند.
در این پیام آمده است:
با تبریک اعیاد خجسته شعبانیه بدین وسیله از عنایت و توجه خاص مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، مراجع عظام تقلید و علمای اَعلام، سران محترم سه‌ قوه، معاونین رئیس جمهور و وزرای محترم، ائمه جمعه و جماعات، مدیران لشکری و کشوری، حوزه‌های علمیه، مؤسسات فرهنگی و خیریه، هیئات محترم مذهبی و ذاکرین اهل بیت (ع)، صندوق‌های قرض‌الحسنه، اقوام، دوستان و سایر اشخاص حقیقی و حقوقی که با ابراز همدردی به صورت تلفنی یا ارسال پیام تسلیت بر ختم قابل توجه قرآن کریم برای مرحوم علویه حاجیه خانم سید خاموشی مادر شهید محمدرضا لولاچیان که عمر پربرکت خویش را در جهت تعلیم، تربیت و خدمت به اهل بیت (ع) سپری نمود ما را مدیون لطف و غریق محبت خویش نموده‌اند.
از صمیم قلب تشکر می‌نمایم.
امیدواریم خداوند رحمان و رحیم این بلیّه جهانی را از این کشور امام زمان (عج) و عالم بشریت دور و به زودی شاهد پایان این امتحان بزرگ الهی باشیم.
به امید حضور در رکاب نورانی حضرت بقیه‌الله‌الاعظم (عج) و عافیت مرضا و رحمت الهی برای کلیه درگذشتگان.
محمود قیومی لولاچیان و خانواده
انتهای پیام/