خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تشکر خانوده مادر شهید «محمدرضا لولاچیان» از همدردی مقامات کشور

مهر | سیاسی | یکشنبه، 10 فروردین 1399 - 15:33
محمود قیومی لولاچیان و خانوده مرحومه «سیده عزت خاموشی» با صدور اطلاعیه‌ای از ابراز همدردی، پیام‌های تسلیت و ختم قرآن توسط دوستان و آشنایان برای آن مرحومه، تشکر کردند
مرحومه،محترم،قيومي،سيده،عليهم،همدردي،خاموشي،السلام،تسليت،عج، ...

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود قیومی لولاچیان و خانوده مرحومه «سیده عزت خاموشی» با صدور اطلاعیه‌ای از ابراز همدردی، پیام‌های تسلیت و ختم قرآن توسط دوستان و آشنایان برای آن مرحومه، تشکر کردند.
متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
«بسم‌الله الرحمن‌الرحیم
الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انالله و انا الیه راجعون
با تبریک اعیاد خجسته شعبانیه، بدینوسیله از عنایت و توجه خاص مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مراجع عظام تقلید و علمای اعلام، سران محترم سه قوه، معاونین رئیس‌جمهور و وزرای محترم، ائمه جمعه و جماعات، مدیران لشگری و کشوری، حوزه‌های علمیه، مؤسسات فرهنگی و خیریه، هیئات محترم مذهبی و ذاکرین اهل بیت (علیهم السلام)
صندوق‌های قرض‌الحسنه، اقوام، دوستان و سایر اشخاص حقیقی و حقوقی که با ابراز همدردی به صورت تلفنی یا ارسال پیام تسلیت و ختم قابل توجه قرآن کریم برای مرحومه علویه حاجیه خانم سیده عزت خاموشی، مادر شهید محمدرضا لولاچیان که عمر پربرکت خویش را در جهت تعلیم و تربیت و خدمت به اهل بیت (علیهم السلام) سپری نمود، ما را مدیون لطف و غریق محبت خویش نمودند، از صمیم قلب تشکر می‌نماییم.
امیدواریم خداوند رحمان و رحیم این بلیه جهانی را از این کشور امام زمان (عج) و عالم بشریت دور و به زودی شاهد پایان امتحان بزرگ الهی باشیم.
به امید حضور در رکاب نورانی حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) و عافیت مرضا و رحمت الهی برای کلیه درگذشتگان.
محمود قیومی لولاچیان و خانواده»