خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 31 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

استاندار تهران: تردد خودروهای پلاک تهران و البرز در دو استان بلامانع است

ایسنا | برگزیده، اجتماعی و حوادث | یکشنبه، 10 فروردین 1399 - 15:13
استاندار تهران اعلام کرد: بر اساس ابلاغ وزارت کشور تردد خودروهای پلاک استان تهران و البرز در دو استان بلامانع است.
استان،تهران،البرز،تردد،ابلاغ

استاندار تهران اعلام کرد: بر اساس ابلاغ وزارت کشور تردد خودروهای پلاک استان تهران و البرز در دو استان بلامانع است.
به گزارش ایسنا، محسنی بندپی با اشاره به اثرات طرح محدودیت تردد اظهار داشت: این طرح اثرگذاری موثری در کاهش ترددها در استان تهران داشته است.
وی ادامه داد: در استان تهران به صورت ابتکاری با هماهنگی راهور و نیروی انتظامی تهران بزرگ و همچنین نیروی انتظامی شرق و غرب استان پیامک مربوط به محدودیت تردد به مالکان خودروها و به همین نسبت به اصناف ارسال می شود تا اطلاع رسانی به درستی انجام شود.
استاندار تهران سپس بیان کرد: با توجه به پیوستگی جغرافیایی و فعالیتی بین استان تهران و استان البرز این طرح در محدوده دو استان یکپارچه دیده شده، از اینرو برای تردد خودروهای البرز در استان تهران مشکلی وجود ندارد و پیشنهاد می شود در استان البرز نیز این امکان فراهم شود.
محسنی بندپی در ادامه با اشاره به موافقت وزارت کشور با این پیشنهاد تاکید کرد: بر اساس ابلاغ وزارت کشور تردد خودروهای پلاک استان تهران و البرز در دو استان بلامانع است، از اینرو با این ابلاغ زمینه تسهیل شرایط رفت و آمد بین دو استان فراهم می شود.
انتهای پیام