خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

/درخانه بمانیم/ تعطیلی واحدهای صنفی در مشهد

ایسنا | استان‌ها، تصویری | یکشنبه، 10 فروردین 1399 - 14:37
فاصله‌گذاری اجتماعی یکی از طرح‌هایی است که توسط ستاد ملی مدیریت کرونا برای محدود کردن تردد افراد به دستگاه‌های مختلف ابلاغ شده است. تعطیلی مشاغل و صنوفی که ضرورتی برای فعالیتشان نیست یکی از برنامه‌های این ستاد برای شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا و حفظ سلامت آحاد جامعه است. در این میان، بسیاری از افراد با درک شرایط کشور، اقدام به تعطیلی کسب و کار خود کردند، ولی برخی دیگر با وجود تمام فشارها همچنان به صورت محسوس و نامحسوس به فعالیت خود ادامه می‌دهند.
تعطيلي،كرونا،ستاد

/درخانه بمانیم/ تعطیلی واحدهای صنفی در مشهد
فاصله‌گذاری اجتماعی یکی از طرح‌هایی است که توسط ستاد ملی مدیریت کرونا برای محدود کردن تردد افراد به دستگاه‌های مختلف ابلاغ شده است.
تعطیلی مشاغل و صنوفی که ضرورتی برای فعالیتشان نیست یکی از برنامه‌های این ستاد برای شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا و حفظ سلامت آحاد جامعه است.
در این میان، بسیاری از افراد با درک شرایط کشور، اقدام به تعطیلی کسب و کار خود کردند، ولی برخی دیگر با وجود تمام فشارها همچنان به صورت محسوس و نامحسوس به فعالیت خود ادامه می‌دهند.
۱۰ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۴:۱۵