خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 30 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

شیراز، نوروز ۹۹

ایسنا | فرهنگی و هنری، اجتماعی و حوادث، استان‌ها، تصویری | یکشنبه، 10 فروردین 1399 - 14:04
شیراز که به گل و شکوفه و بهارش شهره است، هر سال در ایام نوروز، زیبایی‌ها و بهارانه‌اش را با دیگر هموطنان به اشتراک می‌گذاشت، هفته اول نوروز امسال را بدون میهمان طی کرد. هر سال با رسیدن بهار، شیرازی‌ها فرشی از گل می‌گستردند و محبت و مهربانی‌شان را نثار قدوم میهمانانی می‌کردند که از اقصی نقاط کشور به این دیار قدم می‌گذاشتند. حافظیه، سعدیه، ارگ کریمخانی و نارنجستان و باغ ارم و ... دیگر زیبایی‌های تاریخی، طبیعی شهر راز، امسال سکوت و سکون و روزهای دلگیری را تجربه می‌کنند؛ روزهایی که به جای هشتگ افزایش شمار گردشگران، کمپین‌های درخانه بمانید و سفر نکنید، فعال و داغ شده است.
نوروز،شيراز،گل،بهارش

شیراز، نوروز ۹۹
شیراز که به گل و شکوفه و بهارش شهره است، هر سال در ایام نوروز، زیبایی‌ها و بهارانه‌اش را با دیگر هموطنان به اشتراک می‌گذاشت، هفته اول نوروز امسال را بدون میهمان طی کرد.
هر سال با رسیدن بهار، شیرازی‌ها فرشی از گل می‌گستردند و محبت و مهربانی‌شان را نثار قدوم میهمانانی می‌کردند که از اقصی نقاط کشور به این دیار قدم می‌گذاشتند.
حافظیه، سعدیه، ارگ کریمخانی و نارنجستان و باغ ارم و ...
دیگر زیبایی‌های تاریخی، طبیعی شهر راز، امسال سکوت و سکون و روزهای دلگیری را تجربه می‌کنند؛ روزهایی که به جای هشتگ افزایش شمار گردشگران، کمپین‌های درخانه بمانید و سفر نکنید، فعال و داغ شده است.
۱۰ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۳:۵۰