خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

خرید و فروش از راه دور با سایت راندنو

ایسنا | بازار | یکشنبه، 10 فروردین 1399 - 13:00
در این روزها که ویروس کرونا مهمان ناخوانده بسیاری از کشورها می‌باشد، دغدغه کسب و کار برای فروشندگان و از طرفی دغدغه خرید و انتخاب از راه دور برای خریداران بیش از گذشته مطرح شده است.
خريداران،فروشندگان،لوازم،سايت،انواع،كالاهاي،برقي،ابزار،قيمت، ...

در این روزها که ویروس کرونا مهمان ناخوانده بسیاری از کشورها می‌باشد، دغدغه کسب و کار برای فروشندگان و از طرفی دغدغه خرید و انتخاب از راه دور برای خریداران بیش از گذشته مطرح شده است.
به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سایت راندنو، این وب‌سایت اولین پلتفرم واقعی در ایران است که در بسیاری از حوزه‌ها، خریداران را برای یک خرید آسان و بهینه به فروشندگان ارتباط می‌دهد.
در این روزهای قرنطینه و خانه‌نشینی، شاید بسیاری از فروشندگان حوزه کالاهای برقی، کالاهای ابزار یراق، کالاهای دیجیتال و لوازم کامپیوتر و کالاهای لوازم خانه و آشپزخانه جهت نمایش و قیمت‌گذاری کالاهای خود، برنامه‌ای نداشته باشند.
این فروشندگان به راحتی می‌توانند در سایت راندنو به صورت رایگان ثبت نام کرده و کالاهای خود را قیمت‌گذاری کنند.
کارشناسان وب‌سایت راندنو تمامی مشخصات فنی کالا، تصاویر کالا و توضیحات آن را در سایت قرار داده‌اند.
همچنین فروشندگان، اطلاعات خود را اعم از شماره‌های تماس فروشگاه، فکس، اینستاگرام و شبکه های اجتماعی دیگر، موبایل مدیریت و کارشناس فروش، لوکیشن و دیگر اطلاعات مفید را در کنار کالای خود قرار داده و به صورت رایگان با خریداران در ارتباط هستند.
تفاوت عمده راندنو با وب‌سایت‌های فروش مستقیم در این است که در سایت راندنو، خریداران با دنیایی از کالاها و قیمت آنها و فروشندگان متفاوت روبه‌رو می‌شوند و بالطبع خریدی آسان‌تر، به‌صرفه‌تر و همچنین دلخواه خود را از لحاظ برند، از فروشگاه مربوطه انجام می‌دهند.
امروز بیش از پانصد فروشگاه عضو در سایت راندنو، هزاران کالا را قیمت‌گذاری کرده‌اند.
در تیم فنی و پشتیبانی راندنو، ۴۵ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم فعالیت می‌کنند که جمعی از نخبگان دانشگاهی نیز هستند.
در سایت راندنو، خریداران می‌توانند کالاهای انتخابی خود را از لحاظ کمیت و کیفیت با یکدیگر مقایسه کرده و با فروشنده محبوب خود تماس برقرار کنند.
همچنین برای اولین بار در فضای مجازی ایران، خریداران به راحتی می‌توانند استعلام و در خواست خرید خود را ثبت کرده و از فروشندگان، پیش‌فاکتور و اعلام قیمت را دریافت نمایند.
مکانیزم استعلام در راندنو به گونه‌ای می باشد که بعد از گذاشتن درخواست خرید توسط خریداران، این درخواست به صورت اتوماتیک در پنل فروشگاهی فروشندگان مربوطه، قرار داده شده و آن‌ها می‌توانند کالا و برندی را که مورد نیاز خریدار است، اعلام قیمت کنند.
در حوزه برق، سایت راندنو، دنیایی از کالای برقی اعم از روشنایی، دکوراتیو، سیم و کابل، شبکه و مخابرات، برق قدرت و فشار قوی، لوازم جانبی، هیدرولیک و پنوماتیک، کلید پریز، انواع آیفون و تلفن، انواع لوله و سینی کابل، اتصالات و دیگر ملزومات برقی در مقابل دیدگان خریداران با ذکر قیمت قرار داده شده است.
پیش‌بینی راندنو، عضویت بیش از ۱۲ هزار فروشنده لوازم برقی در سایت می‌باشد.
همچنین در حوزه ابزار و یراق، ویترینی از هزاران کالای ابزار ایمنی، ابزار برقی و برش و جوش، انواع ابزار بادی، ابزار دستی و مکانیکی، انواع لباس کار و لوازم حفاظتی از جمله ماسک، انواع ابزارآلات آتش‌نشانی، بهترین یراق‌آلات کابینت، پیچ و مهره و متعلقات و دنیایی از یراق‌آلات صنعتی به خریداران نمایش داده می‌شود.
مزیت راندنو، معرفی فروشندگان با ذکر مشخصات دقیق آنها به خریداران می‌باشد.
در حوزه لوازم خانگی در سایت راندنو، بهترین برندهای تولیدی و وارداتی با ذکر قیمت، در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.
امروزه خریداران زیادی در پی قیمت برندهای متفاوتی از یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، ماکروفر و دیگر لوازم برقی آشپزخانه، انواع دستگاه‌های قهوه‌ساز، اتو و انواع جاروها، لوازم صوتی تصویری به طور مثال انواع تلویزیون‌ها، سیستم‌های صوتی و سینمای خانگی می‌باشند.
در راندنو، ما دغدغه دیدن تمام بازار در یک جا و از قلم نیفتادن برندی از دید خریداران را حذف کرده‌ایم.
همچنین در زمینه کالای دیجیتال، بهترین فروشندگان لپ‌تاپ و تبلت، انواع موبایل و لوازم جانبی، مودم‌ها و دیگر محصولات شبکه و دنیایی از تجهیزات کامپیوتری، با قیمت‌گذاری کالای خود، خریداران را به صورت مستقیم و بی‌واسطه راهنمایی می‌کنند.
راندنو پیش‌بینی عضویت بیش از ۳۰ هزار فروشگاه را در سال جاری داشته و خریداران و فروشندگان را به عضویت رایگان در جشنواره خود دعوت می‌کند.
انتهای رپرتاژ آگهی