خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 01 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

وزارت بهداشت انتظار دارد مردم در خانه بمانند

مهر | سلامت و پزشکی | یکشنبه، 10 فروردین 1399 - 11:52
معاون کل وزارت بهداشت، گفت: از رفتار مردم در این روزها تشکر می کنیم اما برخی افراد همچنان نسبت به توصیه های ما بی اعتنا هستند.
كرونا،حريرچي،نگران،گوش،وسايل،مقابله

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج حریرچی نماینده ویژه وزیر بهداشت و ناظر بر اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با بیماری کرونا صبح یکشنبه در ویدئو کنفرانسی با خبرنگاران اظهار کرد: دو گروه از مردم نیاز به کمک بیشتری دارند یکی خانواده‌های نیازمند که قبلاً هم برای امرار معاش به آنها کمک می شده و دوم هم خانواده‌هایی که روز مزد بودند که ما هم نگران سلامت آنها هستیم و هم نگران وضعیت زندگی آنها.
وی افزود: از وسایل بهداشتی به حد نیاز استفاده کنید تا هم قیمت بالا نرود و هم پرداختی کمتری داشته باشید، استفاده زیاد از این وسایل وسواس می‌آورد و باعث می‌شود حجمی از درآمد به آن اختصاص پیدا کند.
حریرچی بیان کرد: از رفتار مردم در چند هفته اخیر در مقابله با کرونا تشکر می‌کنم، ما این روزها رفتار سایر کشورها را هم بررسی کردیم و مشخص شد فرهنگ رفتاری مردم ایران بالاتر از سایر کشورها است و به توصیه فرزندان خودشان گوش کرده اند.
نماینده وزیر بهداشت گفت: البته تعداد محدودی هم این توصیه‌ها را گوش نکردند که از آنها گله داریم و تقاضا می‌کنیم برگردند به منازل خود البته اگر کسی هم رعایت نکند ما مقابله قانونی خواهیم کرد.
تکمیل می‌شود…