خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

توزیع بسته حمایتی در روستای کلین

فارس | تصویری | یکشنبه، 10 فروردین 1399 - 11:52
هیئت دانش آموزی محبان الائمه (ع) از سال ۱۳۸۰ به همت چند تن از معلمان خیر آموزش و‌ پرورش از مدرسه راهنمایی شهید کمال وجودی در منطقه ۱۴ شهر تهران فعالیت خود را شروع کرد و هم اکنون در دبیرستان ملاصدرا منطقه ۱۴ شهر تهران همچنان به فعالیت علمی و فرهنگی خود ادامه می‌دهد.<br/>با توجه به شیوع ویروس کرونا و فرا رسیدن عید نوروز در طرح لبخند نوروز به همت مردم اقدام به توزیع بسته حمایتی کرده است. هر بسته شامل یک کیلو گوشت گوسفند، یک بسته مرغ، ۵ کیلو برنج، ۳ بسته ماکارونی ، ۲ عدد تن ماهی، یک عدد روغن، یک عدد رب گوجه فرنگی، یک بسته سویا، دو عدد ماسک، یک بسته دستکش پلاستیکی، نبات تبرکی حرم حضرت معصومه (س) و یک جلد کتاب بار دیگر نادر است. <br/>این بسته‌های حمایتی در میان ساکنین روستای کلین از توابع فشافویه توزیع گردید.
بسته،عدد،حمايتي،توزيع،كلين،كيلو

توزیع بسته حمایتی در روستای کلین
هیئت دانش آموزی محبان الائمه (ع) از سال ۱۳۸۰ به همت چند تن از معلمان خیر آموزش و‌ پرورش از مدرسه راهنمایی شهید کمال وجودی در منطقه ۱۴ شهر تهران فعالیت خود را شروع کرد و هم اکنون در دبیرستان ملاصدرا منطقه ۱۴ شهر تهران همچنان به فعالیت علمی و فرهنگی خود ادامه می‌دهد.
با توجه به شیوع ویروس کرونا و فرا رسیدن عید نوروز در طرح لبخند نوروز به همت مردم اقدام به توزیع بسته حمایتی کرده است.
هر بسته شامل یک کیلو گوشت گوسفند، یک بسته مرغ، ۵ کیلو برنج، ۳ بسته ماکارونی ، ۲ عدد تن ماهی، یک عدد روغن، یک عدد رب گوجه فرنگی، یک بسته سویا، دو عدد ماسک، یک بسته دستکش پلاستیکی، نبات تبرکی حرم حضرت معصومه (س) و یک جلد کتاب "بار دیگر نادر" است.
این بسته‌های حمایتی در میان ساکنین روستای کلین از توابع فشافویه توزیع گردید.