خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 30 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

۲۷۶ کرونایی در شاهرود بهبود یافتند

مهر | سلامت و پزشکی، استان‌ها | شنبه، 09 فروردین 1399 - 14:42
شاهرود- رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: با مراقبت‌های پزشکی صورت گرفته خوشبختانه ۲۷۶ نفر بیمار کرونایی در شهرستان‌های شاهرود و میامی بهبود و از بیمارستان مرخص شدند.
شاهرود،علوم،پزشكي،نفر،دانشگاه،درصد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا چمن ظهر شنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود و در جمع خبرنگاران ضمن بیان اینکه تا امروز پاسخ آزمایش کرونای ۳۵۰ نفر در شهرهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود مثبت اعلام‌شده است، ابراز کرد: از این تعداد ۲۷۶ نفر بهبودیافته و از بیمارستان مرخص شده‌اند.
وی با بیان اینکه میزان بهبودیافتگان کرونایی شهرستان‌های شاهرود و میامی ۷۹ درصد است که آمار خوبی محسوب می‌شود، افزود: بیمارانی که مرخص می‌شوند در خانه، با توجه به آموزش‌های بهداشتی که به آنها داده می‌شود، استراحت می‌کنند تا سلامتی خود را کاملاً بازیابند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود همچنین درباره طرح بسیج ملی مقابله با کرونا، بیان کرد: مردم با مراجعه به سایت salamat.gov.ir در این طرح غربالگری مشارکت کنند.
چمن با بیان اینکه تاکنون ۷۴ درصد از جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود یا ۱۹۵ هزار نفر مورد غربالگری قرار گرفته‌اند، بیان کرد: ۸۲ درصد افرادی که در شهرستان شاهرود و میامی به سامانه اطلاعات فردی ورود کرده و اطلاعات خود را تکمیل کرده‌اند نیز توسط مراقبان تحت پیگیری فعال قرار گرفتند.