کرونا در آفریقای جنوبی هم قربانی گرفت
مهر
|
بینالملل
|
جمعه، 08 فروردین 1399 - 13:18
آمار مبتلایان به کرونا در آفریقای جنوبی به ۱۰۰۰ نفر رسید حال آنکه در این میان، ۲ نفر نیز قربانی شدند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، موارد ابتلا به کرونا در آفریقای جنوبی از مرز یک هزار نفر گذشت حال آنکه این کشور با ثبت ۲ مورد فوت، از نخستین قربانیان این ویروس همهگیر خبر داد.
هر دو قربانی متعلق به استان «کیپ غربی» واقع در جنوبیترین بخش کشور هستند.
این در حالی است که آفریقای جنوبی از نیمه شب پنجشنبه به مدت ۲۱ روز در حالت قرنطینه قرار گرفت.