گفتوگوی روحانی با کادر درمانی سه بیمارستان و کارکنان کارخانه تولید ماسک
فارس
|
سیاسی
|
جمعه، 01 فروردین 1399 - 13:04
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور درباره اقدامات رئیس جمهور پس از تحویل سال توضیحاتی ارائه کرد.
به گزارش حوزه پارلمانی خبرگزاری فارس، علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور در صفحه شخصی خود در توئیتر مطلبی درباره گفتوگو با کادر درمانی برخی بیمارستانها و استانداران منتشر کرد.
متن این مطلب به شرح زیر است:
روحانی ساعتی پس از تحویل سال، در دفتر کارش حاضر شد و از طریق ویدیوکنفرانسهایی که دو ساعت به طول انجامید با کادر درمانی سه بیمارستان، کارکنان یک کارخانهی تولید ماسک و لباس پزشکی، مرکز فرماندهی پلیس راهور و همچنین سه استاندار گفتوگو کرد.
انتهای پیام/