خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 26 اردیبهشت 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

افزایش خدمات غیرحضوری حوزه شهرسازی در پایتخت

ایسنا | اجتماعی و حوادث | دوشنبه، 26 اسفند 1398 - 12:25
شهرداری تهران در جهت حرکت به شهر هوشمند و با هدف تسهیل دریافت خدمات و کاهش نیاز به حضور شهروندان در اماکن عمومی، اقدام به غیرحضوری کردن تعدادی دیگر از سرویس‌های شهرسازی کرده است.
تهران،شهرسازي،شهرداري،شهروندان،دريافت،اطلاعات،غيرحضوري

شهرداری تهران در جهت حرکت به شهر هوشمند و با هدف تسهیل دریافت خدمات و کاهش نیاز به حضور شهروندان در اماکن عمومی، اقدام به غیرحضوری کردن تعدادی دیگر از سرویس‌های شهرسازی کرده است.
به گزارش ایسنا، محمد فرجود، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، با اعلام این خبر گفت: با توجه به شرایط ویژه شهر تهران در مقابله با شیوع کرونا و با همکاری معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، سعی کردیم تعداد دیگری از سرویس‌های شهرسازی که در آن شهروندان الزام به حضور در دفاتر خدمات الکترونیک شهر داشتند را بصورت غیرحضوری نیز ارائه نماییم و شهروندان می‌توانند از طریق سامانه «تهران من» به نشانی my.tehran.ir به صورت غیرحضوری این خدمات را دریافت کنند.
به گفته فرجود، خدمات پایان کار آپارتمانی، دریافت رسید نقشه و دریافت فرم‌های عوارض و خلافی از جمله مهم‌ترین خدماتی است که در این مرحله بصورت غیر الکترونیک نیز ارائه شده‌اند و برای دریافت آنها دیگر لزومی به حضور در دفاتر خدمات الکترونیک یا سایر واحدهای شهرداری نیست، شهروندان همچنین می‌توانند فرم‌های اعلام عوارض صدور پروانه و عوارض نظارت فنی را در «سامانه تهران من» مشاهده کنند.
بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، فرجود تاکید کرد: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران پیش از این و با هدف هوشمندسازی سرویس‌های شهرسازی، «کارتابل شهروندی شهرسازی» را در سامانه تهران من راه‌اندازی کرده است که علاوه بر خدمات فوق، شهروندان می‌توانند اطلاعات کامل و سوابق پرونده‌های شهرسازی خود را مشاهده کنند.
انتهای پیام