توقف فعالیت اتوبوسهای درون شهری ارومیه، برای پیشگیری از شیوع کرونا
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه، از تعطیلی ناوگان اتوبوسرانی درون شهری ارومیه به دلیل پیشگیری از کرونا خبر داد.
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه، از تعطیلی ناوگان اتوبوسرانی درون شهری ارومیه به دلیل پیشگیری از کرونا خبر داد.
توقف فعالیت اتوبوسهای درون شهری ارومیه، برای پیشگیری از شیوع کرونا
مهدی مژدهیفر امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به تعطیلی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه اظهار کرد: طبق تصمیم کمیته مقابله با ویروس کرونا و ابلاغ از طرف شهرداری ارومیه، از روز دوشنبه 26 اسفند هرگونه فعالیت اتوبوسرانی درون شهری تعطیل خواهد شد و از تردد اتوبوسها درون شهری ممانعت به عمل خواهد آمد.
وی افزود: تعطیلی فعالیت ناوگان اتوبوسرانی ارومیه جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و طبق تصمیم کمیته مقابله با ویروس کرونا بوده است.
رئیس سازمان حمل و نقل و بار مسافر شهرداری ارومیه با اشاره به فعالیت رانندگان ناوگان تاکسیرانی عنوان کرد: فعالیت رانندگان ناوگان تاکسیرانی اختیاری بوده و میتوانند با رعایت موازین بهداشتی به فعالیت خود ادامه دهند.
مژدهیفر تاکید کرد: از فردا تمام ایستگاههای تاکسیها در سطح شهر ارومیه مجهز به تجهیزات ضد عفونی کننده خواهد شد و به طور مستمر اقدام به ضد عفونی کردن تاکسیها خواهند کرد.
وی خاطرنشان کرد: طبق تصمیمات اتخاذ شده و پیگیریهای انجام شده از طریق شهردار ارومیه و پیگیری از اتحادیه اتوبوس رانی و تاکسیرانی به محض تعلق گرفتن بستههای حمایتی برای جبران خسارت ناشی از شیوع ویروس کرونا اقدام به ارائه بسته حمایتی به رانندگان خواهیم کرد.
انتهای پیام/61022/ح