خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 11 تیر 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

۸۶ درصد تماس های مردم همدان با مرکز ۱۲۵ مزاحمت تلفنی بوده است

مهر | استان‌ها | پنجشنبه، 22 اسفند 1398 - 20:20
همدان - رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان گفت: شهروندان همدانی طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۳۱ مرتبه با مرکز آتش‌نشانی تماس گرفته‌اند که از این تعداد ۳۶۳ تماس مزاحمت تلفنی بوده است.
عمليات،نجات،آتش،حريق،همدان

محمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات ۳ عملیات اطفای حریق و ۳ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش آتش نشانان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.
وی گفت: شهروندان همدانی دیروز ۴۷۳ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند که از این تعداد ۶ مورد منجر به عملیات شده است.
رئیس سازمان آتش نشانی همدان بابیان اینکه ۶ تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرار شده و ۵۰ تماس اشتباه بوده است، گفت: متأسفانه ۴۱۱ مورد از تماس‌ها نیز ایجاد مزاحمت بوده است.
بیاناتی گفت: عملیات انجام شده در این مدت ۳ مورد آتش سوزی شامل حریق مغازه در بلوار الغدیر و ۲ مورد حریق ضایعات در سیلو و بلوار ارتش بوده است.
وی گفت: همچنین ۳ مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور در شهرک الوند، نجات افراد محبوس شده در منزل در میدان باباطاهر و مهار حیوانات در شهرک بهشتی توسط آتش نشانان به انجام رسید.
رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان اظهار کرد: تعداد ۳ نفر نجات یافته طی این عملیات گزارش شده است.