خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 17 خرداد 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

صنعت نمایشگاهی ابزار‌ی برای توسعه و مبادلات تجاری

باشگاه خبرنگاران | اقتصادی | شنبه، 04 اسفند 1397 - 10:45
حضرتی گفت: صنعت نمایشگاهی در ایران جوان است و بـه یکـی از مهمتـرین ابزار‌های توسعه فناوری و مبادلات تجاری تبدیل شده است.
صنعت،نمايشگاهي،مشكلات،اقتصادي،ايران،برون

رئیس انجمن نمایشگاه‌های ایران مطرح کرد؛
به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، نلسون حضرتی رئیس انجمن نمایشگاه‌های ایران در حاشیه دومین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی صنعت نمایشگاهی گفت: صنعت نمایشگاه‌های کشور با چالش‌ها و مشکلات زیادی همراه است و راه برون رفت از این موضوع تغییر نگرش‌ها در این صنعت است.
رئیس انجمن نمایشگاه‌های ایران افزود: صنعت نمایشگاهی در جهان، صنعت جوان و رو به رشدی است و با تمام مشکلات همیشه در حال برگزاری و معرفی است.
کشور‌هایی که بالاترین سهم را در تجارت، به ویژه در صادرات جهانی دارند در صنعت نمایشگاهی جایگاه بهتری را به خود اختصاص داده اند.
بیشتر بخوانید: نمایشگاه بهاره نیمه دوم اسفند برگزار می‌شود/ مشارکت اصناف در تنظیم بازار شب عید
حضرتی تصریح کرد: صنعت نمایشگاهی در ایران جوان است و طی دو دهه اخیر دستخوش تحولات زیادی قرار گرفته و بـه یکـی از مهمتـرین ابزار‌های توسعه فناوری و مبادلات تجاری تبدیل شده است.
وی گفت: این صنعت خلاقیت و تفکر انسان‌ها را شکل می دهد و یکی از عامل‌های برون رفت از تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی است.
چرا که برگزاری نمایشگاه باعث رایزنی‌های اقتصادی در بازار‌های هدف می‌شود و همین موضوع زمینه را برای تجارت‌های بین المللی و همچنین صادرات کالا‌های غیر نفتی هموار می‌کند.
انتهای پیام/
صنعت نمایشگاهی عاملی برای برون رفت از تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی