راهاندازی سامانه پیامک مراحل انجام کار در شرکت برق تبریز
در راستای رضایت مشتریان، ایجاد شفافیت و گسترش خدمات غیرحضوری سامانهی پیامک مراحل انجام کار، در برق تبریز راهاندازی شده است.

ایسنا/آذربایجان شرقی در راستای رضایت مشتریان، ایجاد شفافیت و گسترش خدمات غیرحضوری سامانهی پیامک مراحل انجام کار، در برق تبریز راهاندازی شده است.
با اجرای سامانهی پیامک مراحل انجام کار، مشتریان پس از تماس با مرکز فوریتهای برق به شمارهی 121، در جریان کامل مراحل انجام و پیگیری درخواست خود قرار گرفته و روند بهصورت کاملا مکانیزه انجام میشود.
سامانهی پیامک مراحل انجام کار در سه مرحله انجام میشود که مرحلهی اول، ثبت اولیه بوده و شامل ثبت نوع درخواست مشترکین مانند درخواست روشنایی معابر، درخواست پیگیری خاموشی برق، پیگیری افت ولتاژ برق، چگونگی پرداخت قبوض سبز و ...
است.
در این مرحله نام، نوع درخواست، شماره تماس و آدرس مشترک در سیستم ثبت میشود و همان لحظه از طریق پیامک، ثبت درخواست به اطلاع مشترک میرسد.
در مرحلهی دوم هنگام اعزام اکیپ برای رفع مشکل، پیامک دوم با محتوای اعلام اعزام اکیپ به مشترک ارسال میشود و در مرحلهی سوم و نهایی، پس از انجام کار صورت میگیرد و پس از تایید تکمیل پرونده توسط اپراتور، پیامک سوم با محتوای «پرونده تکمیل و پیگیری درخواست مورد نظر انجام شد» به مشترک ارسال میشود.
به گزارش روابطعمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، به زودی فاز دوم این سامانه شامل نظرسنجی از مشترکانی که با سامانهی مرکز فوریتهای برق به شمارهی 121تماس گرفتهاند، راهاندازی میشود و در این فاز، پس از پیامک سوم به مشترک اعلام میشود که در صورت رضایت از روند کار، عدد 1 و در غیر اینصورت عدد 2 را به شمارهی پیامک ارسال کنند.
شرکت توزیع نیروی برق تبریز در راستای رضایت مشتریان، ایجاد شفافیت و گسترش خدمات غیرحضوری قصد دارد برای رفاه حال مشترکین، خدمات خود را به صورت غیرحضوری ارائه داده و فعالیت خود را با انجام نظرسنجی، به منظور ارائهی خدمات بهتر رصد کند.
انتهای پیام