تمهیدات همکاران سیستم برای محافظت از کارکنان و مشتریان در برابر کرونا
با گسترش روزافزون ویروس کرونا در کشور، بسیاری از کسبوکارها روش دورکاری را پیش گرفتند تا از این طریق از ابتلای پرسنل خود تا حد ممکن جلوگیری کنند؛ اما در این شرایط برخی شرکتها علاوه بر دورکاری تمهیداتی را در نظر گرفتهاند تا علاوه بر حفظ سلامت پرسنل خود و ارائه خدمات بدون وقفه به مشتریان، بتوانند از گسترش هرچه بیشتر این ویروس در بین دیگر سازمانها و شرکتها جلوگیری کنند.

با گسترش روزافزون ویروس کرونا در کشور، بسیاری از کسبوکارها روش دورکاری را پیش گرفتند تا از این طریق از ابتلای پرسنل خود تا حد ممکن جلوگیری کنند؛ اما در این شرایط برخی شرکتها علاوه بر دورکاری تمهیداتی را در نظر گرفتهاند تا علاوه بر حفظ سلامت پرسنل خود و ارائه خدمات بدون وقفه به مشتریان، بتوانند از گسترش هرچه بیشتر این ویروس در بین دیگر سازمانها و شرکتها جلوگیری کنند.
به گزارش ایسنا، بنابر اعلام همکاران سیستم، شرکت همکاران سیستم، یکی از این مجموعهها است که از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا، تصمیم گرفت حجم زیادی از پرسنل خود را دورکار کند.
در کنار این اقدام، همکاران سیستم در راستای مسئولیت اجتماعی که دارد، برخی از محصولات خود را به شکل رایگان در اختیار مشتریانش قرار داده تا بتواند سهم بیشتری در کمک به پیشگیری از این ویروس در کشورمان داشته باشد و از طرفی به ادامه فعالیت کسبوکارهای مختلف در شرایط فعلی کمک مضاعف کرده باشد.
حفظ کسبوکارهای مشتریان، اولویت همکاران سیستم است
اویس سراج، مدیر واحد مدیریت محصول همکاران سیستم از مسئولیت اجتماعی این شرکت در شرایط فعلی میگوید و معتقد است ازآنجایی که مشتریان همکاران سیستم از صنایع مختلف هستند و برخی از این صنایع، تأمینکننده مایحتاج اساسی جامعه هستند، لازم است سرویسهایی که به سازمانها ارائه میشوند بی کموکاست باشند.
سراج اضافه کرد: «ما اعتقادداریم که باید در این شرایط، مراقبت از کسبوکار مشتریانمان را در اولویت قرار دهیم.
ازاینرو تمهیداتی را در نظر گرفتهایم که سرویسدهی به مشتریان با ضریب اطمینان بالاتری انجام شده و از پیشبرد درست آنها مراقبت شود.»
دسترسی پایدار مشتریان به محصولات همکاران سیستم از هر مکان
مدیر واحد مدیریت محصول همکاران سیستم گفت: «بخش قابل توجهی از محصولات همکاران سیستم به شکلی طراحی شدهاند که حضور فیزیکی کاربران عملیاتی و مدیران سیستمها را کاهش میدهند.
ازجمله این محصولات میتوان به راهکاران ابری اشاره کرد.
این محصول بیش از ۲ سال است که به بازار عرضه شده و مشتریان متعددی دارد.
با استفاده از راهکاران ابری که با فناوری رایانش ابری عرضه میشود، کاربران این امکان را دارند که در هر زمان و از هر مکان به سیستمهایشان دسترسی داشته باشند.»
عرضه رایگان اپلیکیشنهای موبایلی
سراج در خصوص اپلیکیشنهای موبایلی که این شرکت به شکل رایگان در اختیار مشتریان خود قرار داده است، گفت: «یکی از این اپلیکیشنها، اپلیکیشن «فرسان» است.
فرسان به معنی فرایند سفارش دهی آسان است.
رسالت این اپلیکیشن کمک به فرآیند سفارش گذاری کالا میان فروشگاهها و تأمینکنندگان یا شرکتهای پخشی است.
اساساً این اپلیکیشن، کاهش مراجعات را به دنبال دارد و رفتوآمدهای فرآیند سفارش گیری را تا حدود زیادی کاهش میدهد.
ما نیز به دنبال توسعه استفاده از این اپلیکیشن، تصمیم گرفتیم تا دو ماه آینده آن را به شکل رایگان به بازار عرضه کنیم.»
یکی دیگر از اپلیکیشنهای موبایلی که در این شرایط میتواند به کاهش حضور فیزیکی افراد کمک کند، اپلیکیشن موبایل «اتوماسیون همراه» است.
با استفاده از این اپلیکیشن امکان مدیریت نامهها و تأییدیههای مرتبط با آنها از هر مکان و بهوسیلهی تلفن همراه مقدور خواهد بود.
در شرایط فعلی، تصمیم گرفتیم تا پایان سال بسته پایه این اپلیکیشن موبایل را نیز به شکل رایگان در اختیار مشتریان قرار دهیم.»
سیستم ثبت ورود و خروج بدون نیاز به لمس دستگاه
مدیر واحد مدیریت محصول شرکت همکاران سیستم در صحبتهای خود به شرکتهایی اشاره داشت که بخشی از پرسنل آنها لازم است در شرایط فعلی در محیط شرکت حضور داشته باشند.
با توجه به فیدبک مشتریان، ثبت ورود و خروج پرسنل با لمس دستگاه اثر انگشت، میتواند یکی از راههای انتقال بیماری باشد.
سراج برای حل این مشکل به سیستم هوشمند ثبت ورود و خروج جدید همکاران سیستم اشاره کرد و گفت: «شرکت پایوند که از شرکتهای تخصصی زیرمجموعه همکاران سیستم است، دستگاهی به نام «پایوفای» را به بازار ارائه کرده که با استفاده از اتصال بلوتوث قادر است ثبت ورود و خروج را از طریق اپلیکیشن موبایل پرسنل انجام دهد.
در این روش افراد میتوانند ورود و خروج خود را از فاصله حداکثر یک متری دستگاه ثبت کنند و این راهکار میتواند جایگزین اثرانگشت در ثبت تردد باشد.»
بخشی از پرسنل همکاران سیستم دورکار هستند
به گفته سراج بخشی از نیروهای همکاران سیستم بهجز عدهای که میبایست سرویسهای زیرساختی و فعالیتهای کسبوکاری مشخصی را پایش کنند، دورکاری میکنند.
وی اضافه کرد: «با زیرساختی که فراهم شده و ابزارهایی که در اختیار پرسنل قرار داده شده بخشی از نیروهای همکاران سیستم دورکار شدند بهطوریکه قسمتهایی از عملیات تولید و همچنین خدمترسانی به مشتریان نیز از طریق دورکاری صورت میپذیرد.»
ارائه خدمات و آموزشهای از راه دور با استفاده از ابزارهای متنوع
رمضان یحیایی مدیر پشتیبانی همکاران سیستم نیز در صحبتهای خود به ابزارها و امکانات همکاران سیستم برای ارائه راهکارهای آنلاین و از راه دور به مشتریان اشاره کرد.
مدیر پشتیبانی همکاران سیستم تصریح کرد: «ما در حال حاضر تعداد زیادی از بچهها را دورکار کردیم و از طریق زیرساختی که در اختیارداریم امکان ارائه سرویس از هر نقطهای وجود دارد و تعداد زیادی از کارشناسان پشتیبانی از منزل به مشتریان سرویس میدهند.»
به گفته یحیایی در شرایط فعلی، ارائه این سرویسها باعث شده خللی در خدماترسانی به مشتریان پیش نیاید.
انتهای رپرتاژ آگهی