سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تامین خدمات الکترونیکی برای اخذ مالیات نقل و انتقال

ایسنا | اقتصادی | دوشنبه، 19 اسفند 1398 - 10:58
رئیس اداره امور مالیاتی استان تهران گفت: ارائه خدمات الکترونیکی منجر به کاهش حضور مؤدیان مالیاتی در ادارات کل تابعه می‌شود که این امر سلامت مردم و همکاران ما را در پی خواهد داشت.
مالياتي،مؤديان،دفاتر،امور،تهران،اسناد،رسمي،الكترونيكي،سلامت

رئیس اداره امور مالیاتی استان تهران گفت: ارائه خدمات الکترونیکی منجر به کاهش حضور مؤدیان مالیاتی در ادارات کل تابعه می‌شود که این امر سلامت مردم و همکاران ما را در پی خواهد داشت.
به گزارش ایسنا، محمدرضا نوری درباره تسهیل فرآیند امور اداری و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در ادارات مالیاتی استان تهران و بخش های تابعه، اظهار کرد: با توجه به تاکید معاونت درآمدهای مالیاتی در خصوص برون‌سپاری فرآیند اخذ مالیات نقل و انتقال قطعی، قطعی رهنی املاک مسکونی دارای پایان کار با کاربری مسکونی واقع در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران به دفاتر اسناد رسمی، اطلاع‌رسانی در این زمینه و به منظور تکریم ارباب رجوع و خدمات‌رسانی بهینه به صورت الکترونیکی در دفاتر اسناد رسمی صورت می‌گیرد.
وی افزود: به همین منظور طی نامه‌ای به رئیس کانون سردفتران و دفتریاران تهران درخواست شده در این خصوص با توجه به شرایط کنونی و حفظ سلامت جامعه مشارکت بیشتری داشته باشند.
در این زمینه این بخش نیز از زیرمجموعه خود خواست جهت انجام امور اداری این دست از مؤدیان به دفاتر اسناد رسمی راهنمایی شوند تا با ترغیب مؤدیان به استفاده از خدمات الکترونیکی مراجعات حضوری به حداقل برسد و بهداشت فردی رعایت شود و سلامت مؤدیان و کارکنان امور مالیاتی به خطر نیفتد.
رئیس اداره امور مالیاتی شهر و استان تهران با اشاره به فرهنگ‌سازی مالیاتی و مؤدی مداری، تاکید کرد: در حال حاضر در خصوص مواردی که امکان پاسخگویی در دفاتر اسناد رسمی به مؤدیان فراهم نشود، همکاران مستقر در حوزه‌های مالیاتی با سعه صدر به ارائه خدمات و پاسخگویی به مراجعات حضوری مؤدیان مالیاتی و با رعایت شیوه نوبت دهی و عدم ارجاع ایشان به دفاتر مذکور تلاش می‌کنند.
انتهای پیام