تمهیدات بانک رفاه برای کاهش مراجعات حضوری مشتریان به شعب
بانک رفاه با توجه به شرایط خاص بهداشتی کشور و در راستای مدیریت، کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، اقدامات لازم برای کاهش مراجعات حضوری مشتریان به شعب و دستگاههای خودپرداز را اعلام کرد.

بانک رفاه با توجه به شرایط خاص بهداشتی کشور و در راستای مدیریت، کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، اقدامات لازم برای کاهش مراجعات حضوری مشتریان به شعب و دستگاههای خودپرداز را اعلام کرد.
به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در این بانک به منظور تسهیل استفاده مشتریان از درگاههای غیرحضوری و کاهش مراجعات حضوری مردم به شعب و دستگاههای خودپرداز، اقداماتی به شرح زیر صورت پذیرفت:
۱- سقف مجاز مجموع تراکنشهای انتقال وجه کارت به کارت (شتابی و درون بانکی) از طریق درگاههای اینترنتی و دستگاههای خودپرداز از مبلغ ۳۰ میلیون ریال در هر شبانهروز از مبدأ هر کارت به مبلغ ۵۰ میلیون ریال افزایش یافت.
۲- سقف برداشت نقدی درون بانکی از ۲ میلیون ریال به ۵ میلیون ریال افزایش یافت.
۳- تعداد تلاشهای متوالی ناموفق رمز دوم کارت در هر شبانهروز به پنج بار افزایش یافت.
انتهای رپرتاژ آگهی