اتفاق عجیب در ایران، قیمتها شانسی تعیین میشود؟!
یک فروشگاه اینترنتی قیمت محصولاتش را بهصورت تصادفی و با تاس انداختن مشتریان تعیین میکند و شما در این سایت میتوانید بهدفعات نامحدود شانس خود را بری خرید محصولات با کمترین قیمت امتحان کنید!

یک فروشگاه اینترنتی قیمت محصولاتش را بهصورت تصادفی و با تاس انداختن مشتریان تعیین میکند و شما در این سایت میتوانید بهدفعات نامحدود شانس خود را بری خرید محصولات با کمترین قیمت امتحان کنید!
به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام ابزار رضا، یک فروشگاه اینترنتی در اقدامی عجیب، قیمت محصولات خود را بهصورت شانسی و با تاس انداختن مشتریان تعیین میکند!
این فروشگاه که با شعار جنس فروختهشده پس گرفته میشود در بازار ابزار تهران شناخته میشد، این بار نیز پس از اینکه سایت فروشگاهی خود را بازسازی کرده، با این حرکت تازه به ماجراجوییهای خود رنگ تازهای داده است.
در این سایت برای هر مشتری یک تاس در نظر گرفته شده و قیمت محصولات با تاس انداختن مشتری تغییر میکنند!
به شانس اعتقاد داشته باشید یا نه، قیمت محصولات در این فروشگاه کاملاً شانسی تعیین میشود.
طی بررسی که از این سایت داشتیم شانس خود را روی یک دریل شارژی با قیمت ۳۷۰ هزار تومان امتحان کردیم.
قیمت دریل با چند بار امتحان به ۳۴۱ هزار تومان رسید!
این اقدام عجیب روی همه محصولات این فروشگاه اجرا شده تا سرگرمی و خرید بهصورت همزمان بتواند تجربه جدید و خاصی از خرید اینترنتی را برای شما ایجاد کند.
اگر شما هم علاقه دارید شانس خود را در خرید ابزار از این فروشگاه امتحان کنید میتوانید اینجا کلیک کنید.
مدیر سایت ابزار رضا میگوید که او و تیمش از همان ساعات اولیه راهاندازی این کمپین، از حجم استقبال مشتریان از قیمتهای شانسی شوکه شدهاند.
مسعود مشهدی رحیم؛ مدیر این سایت ادامه میدهد که این اقدام برای اولین بار در تاریخ فروشگاههای اینترنتی انجامشده و هدف او از این ایده عجیب، ایجاد یک تجربه شیرین خرید برای مشتریان و نفوذ نام ابزار رضا به ذهن آنها بوده است.
به گفته مدیر سایت، خوششانسترین مشتری در روز اول این کمپین آقای مهرداد از شهر اراک بود که درمجموع خرید چند قلم کالا معادل ۱۸۴ هزار و سیصد تومان تخفیف شانسی گرفت!
در روزهایی که کسبوکارهای سنتی با سرعت هرچه بیشتر در حال نابودی توسط استارتاپها و سازمانهای جوان و چابک هستند، فروشگاه ابزار رضا را میتوان بهعنوان الگوی مناسبی برای بهروزرسانی و تطبیق یک فروشگاه سنتی با نیازهای بازار جدید مبتنی بر اینترنت دانست.
مؤسس و سرمایهگذار پروژه میگوید دغدغه بهروزرسانی ابزارفروشی خود را از ۵-۴ سال پیش داشته و تلاش برای تبدیلشدن به یک ابزارفروشی آنلاین را از همان وقت آغاز کرده است.
علیرضا غفاری از سختیهای مسیر گذار از یک مغازه سنتی به یک فروشگاه آنلاین میگوید اما با این وجود به ضرورت ایجاد این نوع از کارآفرینی در شرایط ایران امروز تأکید دارد.
فروشگاه اینترنتی ابزار رضا قبلاً نیز با معرفی سیستم همکاری در فروش و عمدهفروشی ابزار آنلاین، خود را بهعنوان یکی از شرکتهای ریسکپذیر و پیشتاز در استفاده از روشهای نوین بازاریابی و فروش در حوزه تخصصی ابزارآلات معرفی کرده بود.
با نفوذ تکنولوژی و گسترش فضای معاملات آنلاین در کشور، زمینه برای رشد شرکتهای جوان و خلاق فراهمتر از قبل شده است.
در چنین فضای رقابتی، استفاده از روشهای نوین تبلیغات و بازاریابی دیجیتال برای کسب و کارها امری حیاتی به نظر میرسد.
با توجه به واکنش مثبت کاربران سایتها به این نوع از کمپینهای بازاریابی، باید دید در ادامه شاهد چه نوع از اقدامات خلاقانه توسط فروشگاهها هستیم.
انتهای رپرتاژ آگهی