فرکی: شرایط سختی برای پیکان در نیم فصل اول بود
ایسنا
|
ورزشی
|
پنجشنبه، 02 اسفند 1397 - 18:13
سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: یک فصل و نیم از فوتبال دور بودم و میخواستم خودم را بازسازی کنم.
سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: یک فصل و نیم از فوتبال دور بودم و میخواستم خودم را بازسازی کنم.
به گزارش ایسنا، حسین فرکی، سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی با ماشین سازی تبریز، گفت: سومین حضورم روی نیمکت پیکان است.
یک فصل و نیم از فوتبال دور بودم و میخواستم خودم را بازسازی کنم.
با توجه به شرایطی که در پیکان به وجود آمد این موقعیت فراهم شد که کارم را بعد از یک فصل و نیم ادامه دهم.
شرایط سختی برای پیکان در نیم فصل اول به وجود آمده بود.
ادامه دارد....