پیگیری درخواستهای مددجویان خراسان جنوبی در بستر الکترونیک
مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: باتوجه به رعایت اصول بهداشتی و حفظ سلامت مددجویان، جلوگیری از تجمعات در شرایط فعلی، تحقق سیاستهای کمیته امداد، عدالت محوری، تکریم ارباب رجوع، تحقق میز خدمت الکترونیکی و ارائه خدمات امداد در تمامی بخشها، زمینه ارائه الکترونیکی ۲۶ خدمت کمیته امداد فراهم شده است.

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: باتوجه به رعایت اصول بهداشتی و حفظ سلامت مددجویان، جلوگیری از تجمعات در شرایط فعلی، تحقق سیاستهای کمیته امداد، عدالت محوری، تکریم ارباب رجوع، تحقق میز خدمت الکترونیکی و ارائه خدمات امداد در تمامی بخشها، زمینه ارائه الکترونیکی ۲۶ خدمت کمیته امداد فراهم شده است.
رضا سلمآبادی اظهار کرد: این خدمات الکترونیک در حوزههای مسکن، بهداشت و درمان، مشاوره، حمایتهای خاص، کمک هزینه ازدواج، فرهنگی، ارائه تسهیلات، وام و اشتغال صورت میپذیرد.
به گزارش ایسنا، به نقل از سایت خبری کمیته امداد خراسان جنوبی، مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی بیان کرد: بسیاری از مددجویان به دلیل درخواستهای حمایتی و کمکهای موردی که دارند به شعبات کمیتههای امداد در سراسر استان مراجعه میکنند که این امر در شرایط کنونی ضروری نیست و مددجویان کمیته امداد میتوانند با مراجعه به آدرس اینترنتی e.emdad.ir و درج کد ملی و شماره شناسنامه، وارد سامانه شده و اقدام به ثبت و ارسال درخواست کنند.
سلمآبادی افزود: پس از حداکثر یک ساعت درخواست ثبت شده به صورت هوشمند به کارتابل درخواستها ارسال و اقدامات مقتضی در این راستا انجام خواهد شد.
وی بیان کرد: امکان رهگیری و مشاهده وضعیت درخواست توسط مددجویان از طریق این سامانه وجود داشته و مددجویان میتوانند با مراجعه به آدرس اینترنتی مذکور و ثبت اطلاعات خود، از آخرین وضعیت رسیدگی به درخواست خود مطلع شوند.
مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی با اشاره به آگاهسازی لازم در رابطه با خدمات الکترونیکی به مددجویان تحت حمایت، یادآور شد: مددجویان از مراجعه غیر ضرور در مکانهای شلوغ و به خصوص مراکز کمیته امداد در استان خودداری کنند و تنها درخواستهای خود را از طریق سامانه ثبت خدمات الکترونیکی ثبت و پیگیری کنند.
انتهای پیام