خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تکریم از خانواده شهیدان طوسی/ یک کتاب رونمایی شد

مهر | استان‌ها | پنجشنبه، 02 اسفند 1397 - 12:10
ساری - به مناسبت روز تکریم از مادران و همسران شهدا از خانواده شهیدان طوسی با حضور مسئولان فرهنگی قرآن و عترت مازندران تقدیر و کتاب « عروس حضرت قرآن» رونمایی شد.
طوسي،شهيد،ساري،شهدا،اعظم،پيامبر،موسسه،سردار

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت روز تکریم مادران و همسران شهدا از خانواده شهید سرافراز شهیدان طوسی در ساری تقدیر شد.
حجت الاسلام محمود دیانی، رئیس موسسه پیامبر اعظم(ص) ساری با اشاره به سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، از خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان، به عنوان بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت یاد نمود و یاد شهدا را اشاعه دهنده ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه و دلجویی و دیدار با آنان را ادای دین به ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست.
رئیس موسسه پیامبر اعظم(ص) ساری در ادامه، گزارش کوتاهی از فعالیت نشر شهید طوسی ارائه کرد و افزود: نشر سردار شهید طوسی در مهر ۹۵ شروع به فعالیت کردو در این مدت، ۱۳ عنوان کتاب در حوزه مباحث قرآن و اهل بیت ع چاپ و تولید کرده است.
همچنین جدیدترین کتاب تولید شده نشر سردار شهید طوسی(وابسته به موسسه پیامبر اعظم(ص)ساری، با عنوان "عروس حضرت قرآن" پیرامون انعکاس کلام الهی در شخصیت و اندیشه حضرت فاطمه زهرا(س)، توسط همسر سردار شهید طوسی، و تنها یادگار آن شهید والامقام، سمیه طوسی(مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری مازندران)، و مسئولان موسسه پیامبر اعظم(ص) رونمایی شد.