خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 02 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اکثر دموکرات‌های مجلس آمریکا را خریده‌ام

باشگاه خبرنگاران | یادداشت | چهارشنبه، 07 اسفند 1398 - 22:03
مایکل بلومبرگ یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دیشب طی مناظرات خود اظهار کرد که بسیاری از عضوهای دموکرات آمریکایی را خریده است.
سخنان،آمريكا،شخص،ويديوي،مناظرات،بلومبرگ

مایکل بلومبرگ:
به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مایکل بلومبرگ یکی از نامزد‌های انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا شب گذشته در مناظرات خود سخنان جنجال برانگیزی را با مخاطبین در میون گذاشت.
در ویدیوی منتشر شده از مناظره دیشب مشخص است که این شخص درباره دموکرات‌های مجلس آمریکا سخنان جالبی می‌زند.
او طی صحبت‌های خود گفت: " اکثرت دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا را که نانسی پلوسی در راس آن‌ها قرار دارد و توانستند رئیس جمهور را کنترل کنند، من آن‌ها را خریدم، آن‌ها را به میدان آوردم ".
این شخص یکی از کاندیدای دموکرات سال ۲۰۲۰ است که امید دارد بتواند به سخنان خود ریاست جمهوری آمریکا را به دست آورد.
گفتنی است وی پیش‌تر نیز سخنان عجیبی بیان کرده بود که واکنش بسیاری از افراد را در فضای مجازی به دنبال داشت.
در ادامه ویدیوی منتشر شده از این شخص در مناظرات را مشاهده می‌کنید:
بیشتر بخوانید: واکنش طنز کاربران به وعده روحانی درباره عادی بودن شرایط از روز شنبه
انتهای پیام/