خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

چهار رکن اساسی برای وحدت امت اسلامی

ایسنا | فرهنگی و هنری | پنجشنبه، 02 اسفند 1397 - 11:45
خطیب موقت نماز جمعه‌ تهران گفت‌: امت اسلامی حول قرآن و شخصیت پیامبر (ص) و قبله واحد و شخصیت حضرت زهرا (س) می‌توانند وحدت داشته باشند. این‌ها چهار رکن اساسی برای وحدت امت اسلامی است.
اسلامي،امت،وحدت،سادات،شخصيت،زهرا

خطیب موقت نماز جمعه‌ تهران گفت‌: امت اسلامی حول قرآن و شخصیت پیامبر (ص) و قبله واحد و شخصیت حضرت زهرا (س) می‌توانند وحدت داشته باشند.
این‌ها چهار رکن اساسی برای وحدت امت اسلامی است.
به‌ گزارش ‌ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد، امروز (پنجشنبه‌، دوم اسفندماه) در دومین همایش "سادات" که با حضور جمعی از سادات در سالن اجلاس سران برگزار شد، اظهار کرد: ما امروز در این نشست جمع شده‌ایم که به قدر و منزلت سادات پی ببریم و در روایات مختلفی به فضیلت اهل بیت (ع) اشاره شده است.
امروز این نشست این حقیقت را بیان می‌کند که امت اسلامی حول قرآن و شخصیت پیامبر (ص) و قبله واحد و شخصیت حضرت زهرا (س) می‌توانند وحدت داشته باشند.
این‌ها چهار رکن اساسی برای وحدت امت اسلامی است.
او اضافه کرد: سادات ذریه پیامبر (ص) هستند و باید دست یکدیگر را محکم بفشارند و با وحدت کلمه مسیر وحدت امت اسلامی را فراهم کرده و استحکام‌بخش آن باشند.
شما سادات وامدار این حرکت هستید و مسیر وحدت امت اسلامی را فراهم می‌کنید.
خطیب موقت نمازجمعه‌ تهران ادامه‌ داد: سادات استحکام‌بخش امت اسلامی هستند و باید در سایه محورهای وحدت حرکت کنند.
آن‌ها باید در مسیر خلق تمدن اسلامی و فریاد آموزه‌های دینی با هم حرکت کنند و راه را برای ظهور امام زمان (عج) هموار کنند.
امیدواریم که این راه با عزت و اقتدار و سرافرازی ادامه‌ یابد و میلاد حضرت زهرا (س) نقطه‌ای برای تحکیم هر چه‌ بیشتر امت اسلامی باشد.
انتهای پیام