خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اتاق‌ فکر جوانان اردبیلی نیازمند تقویت است

مهر | استان‌ها | پنجشنبه، 02 اسفند 1397 - 11:44
اردبیل - مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: با درنظرگرفتن مکان‌هایی خاص برای برپایی اتاق فکر و تعامل جوانان اردبیلی محفل‌های هم‌اندیشی تقویت خواهند شد.
جوانان،اجتماعي،جامعه،راهكار،اردبيل،قشر،يادآور،استان

بهرام آقاخانی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه رفع آسیب‌های اجتماعی نیازمند مشارکت عمومی است، تصریح کرد: جوانان با برخورداری از ایده‌های نوین و تلاش خستگی ناپذیر خود می‌توانند با ارائه راهکار در خط مقدم مقابله با افزایش ناهنجاری‌های اجتماعی قرار گیرند.
وی افزود: توجه به برپایی محفل‌های مختلف با حضور جوانان برای بررسی آسیب‌ها و تنش‌های اجتماعی و همین طور توجه به پر کردن و غنی سازی مطلوب اوقات فراغت نوجوانان و جوانان از جمله مهمترین اولویت‌های تعیین شده برای این قشر محسوب می‌شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل یادآور شد: تدوین برنامه جامع برای جوانان در سال جدید از تاکیدات مهم مجموعه استانداری اردبیل بوده تا در این راستا برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای رشد و بالندگی مضاعف قشر جوان انجام پذیرد.
آقاخانی یادآور شد: جوانان سرمایه‌های اجتماعی هر کشوری محسوب می‌شوند که با آگاهی مضاعف آنان می‌توان در مقابل تمامی تهدیدات دشمنان و جنگ نرم وسیع ایجاد شده ایستادگی کرده و از این عرصه سخت سربلند بیرون آمد.
به گفته وی جامعه پویا و پیشرفته از جوانانی بانشاط و توانمند برخوردار بوده و باید زمینه‌های توسعه اشتغال و نشاط افزایی اجتماعی در اولویت تمامی دستگاه‌های اجرایی استان قرار گیرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه بهره‌گیری از ظرفیت و پتانسیل‌های جوانان راهکار عبور از بسیاری از مشکلات است، یادآور شد: این قشر پویای جامعه بدون شک از سرمایه‌های ارزشمند جامعه محسوب شده و رفع نیازمندی‌های آنان راهکار عبور از بسیاری از چالش‌های جامعه است.