خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

50 گردان سایبری در استان کرمان تشکیل شد

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 02 اسفند 1397 - 11:42
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه 50 گردان سایبری در استان کرمان تشکیل شده است گفت: آموزش این گردان‌ها و سامان بخشی به این گردان‌ها از‌ دیگر اقدامات جشنواره ابوذر است.
جشنواره،استان،مجازي،كرمان،فضاي،شهداي

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سردار غلامعلی ابوحمزه امروز صبح در یادواره شهدای رسانه استان و سومین جشنواره رسانه‌های برترابوذر و دومین گردهمایی بزرگ فعالان فضای مجازی استان کرمان با تسلیت شهدای امنیت اظهار داشت: به جهت نقش کلیدی رسانه‌ها نخستین روز جشنواره به فضای مجازی و رسانه‌ها اختصاص داده شده است.
وی با بیان اینکه رونمایی از دستاوردها و ساخته‌های فضای مجازی، بازی، انیمیشن و...
از جمله اقدامات و دستاوردهای این جشنواره است گفت: بخش مسابقه با رویکرد فضای مجازی با دارا بودن 10 داور و سه دوره برگزاری مسابقات انجام شده است.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه 50 گردان سایبری از چندماه گذشته در استان شکل گرفته است افزود: آموزش این گردان‌ها و سامان بخشی به این گردان‌ها از‌ دیگر اقدامات جشنواره ابوذر است.
وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی برای برنامه‌های کنگره 6 هزار و 500 شهید استان کرمان سه ساله است و تا پایان سال 1400 ادامه دارد گفت: جشنواره کوتاه مدت نیست و عملکرد جشنواره تخصصی است و به صورت جدی بر روی موضوعات کارخواهد کرد.
انتهای پیام/ش