خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

استقرار ۲۴ اکیپ راهداری گلستان برای ارائه خدمات نوروزی

مهر | استان‌ها | پنجشنبه، 02 اسفند 1397 - 11:24
گرگان- ​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان از استقرار ۲۴ اکیپ راهداری گلستان در جاده ها برای ارائه خدمات نوروزی به کاربران جاده ای و مسافران خبر داد.
استان،نوروز،گلستان،راهداري،ايمني،نفر،ميقاني،حوادث

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی میقانی صبح پنجشنبه در خصوص آمادگی نیروهای راهداری برای خدمات‌رسانی نوروزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همکاران اداره کل راهداری از ۲۵ اسفندماه ۹۷ تا ۲۰ فروردین ۹۸ به کاربران جاده ای و مهمانان نوروزی استان خدمات رسانی می کنند.
وی افزود: گشت‌های نامحسوس و مشترک با پلیس راه، ساماندهی پاسگاه های پلیس راه، کشیک دو مرکز معاینه فنی، آمادگی هزار و ۶۰۰ دستگاه انواع خودرو از نوع اتوبوس، مینی بوس و سواری و ۱۶۰ دستگاه ناوگان سبک و سنگین راهداری، ۲۴ اکیپ راهداری با ۳۵۰ نیرو و برپایی ایستگاه های امدادی از جمله اقدامات ما در ایام نوروز است.
دبیر کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی گلستان اضافه کرد: پیش فروش بلیط‌های اتوبوس در استان گلستان از ۱۲ اسفند آغاز می‌شود و برای ایمنی سفرها در کمیسیون ایمنی تصمیمات مختلف را خواهیم گرفت.
میقانی گفت: برای بالا بردن سطح ایمنی حمل و نقل و کاهش تلفات جاده ای استان در این ایام باید زیربنایی کار شود تا سطح سرویس بهتر به کاربران داشته باشیم.
وی بیان کرد: در نوروز ۹۷ حدود ۱۱ میلیون و ۹۸ هزار تردد ثبت در ۵۲ محور استان ثبت شده شد و ۷۰۰ هزار و ۴۲۱ خودرو از چهار ورودی وارد استان شدند.
میقانی در خصوص تعداد تلفات حوادث جاده‌ای استان گلستان در نوروز ۹۷ گفت: ۱۳ نفر در نوروز ۹۷ جان خود را در حوادث جاده‌ای استان گلستان از دست دادند که این رقم نسبت به سال ۹۶ دو نفر افزایش داشت.
وی ادامه داد: ۹۱ نفر در نوروز ۹۷ در حوادث جاده‌ای گلستان مجروح و مصدوم شدند که نسبت به سال قبل از آن، ۱۶ نفر کاهش داشت.