خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تنباکوهای تاریخ گذشته با بسته‌بندی جدید در سرخه کشف و ضبط شد

مهر | استان‌ها | پنجشنبه، 02 اسفند 1397 - 11:19
سرخه - فرمانده انتظامی سرخه از کشف و ضبط تنباکوهای تاریخ گذشته با بسته‌بندی جدید در شهرک صنعتی لاسجرد خبر داد و گفت: با هوشیاری ماموران و تشکیل تیم ویژه از توزیع این مواد جلوگیری شد.
انتظامي،سرخه،كيلو،تنباكوهاي،مهرابي،مشكوك،خوراكي،توليدي

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد مهرابی صبح پنج‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه تنباکوهای تاریخ گذشته با بسته‌بندی جدید در سرخه کشف و ضبط شد، ابراز داشت: این اقلام شامل ۱۹ هزار و ۹۲۰ بسته توتون، ۳۰۰ کیلو تنباکو، ۱۰۰ کیلو اسانس خوراکی و ۴۶۰ کیلو مواد خوراکی طعم‌دهنده می‌شود.
وی ضمن بیان اینکه مأموران انتظامی سرخه در پی اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های محسوس و نامحسوس خود به فعالیت و عملکرد یکی از واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی لاسجرد مشکوک شده بودند، اضافه کرد: با تشکیل تیم ویژه و انجام هماهنگی‌های لازم قضایی تحقیقات میدانی آغاز و از توزیع این مواد جلوگیری شد.
فرمانده انتظامی سرخه بابیان اینکه بازرسان بهداشت نیز پلیس را همراهی کردند، همچنین ابراز داشت: این واحد تولیدی انبوهی از تنباکوهای تاریخ مصرف گذشته را با بسته‌بندی جدید روانه بازار می‌کرد که با حضور به موقع نیروی انتظامی متهمان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.
مهرابی ضمن بیان اینکه ماموران علاوه بر این سه تن ذغال خارجی قاچاق به ارزش بالغ‌بر ۵۰۰ میلیون ریال را کشف کردند، اضافه کرد: از شهروندان انتظار می‌رود در صورت مشاهده موارد مشکوک بلافاصله مراتب را به نیروی انتظامی اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن رسیدگی شود.