خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

طرح تشدید نظارت، کنترل کیفیت و استاندارد در ایلام اجرایی می‌شود

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 02 اسفند 1397 - 11:17
مدیرکل استاندارد ایلام گفت: طرح تشدید نظارت و کنترل کیفیت و استاندارد خدمات و کالاهای اساسی مورد مصرف خانوار در آستانه سال نو در استان ایلام انجام می‌شود.
همتي،بازرسي،استاندارد،استان،نوروز،كنترل،خودرو

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، مهناز همتی صبح ‌امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هرساله از ابتدای اسفندماه اداره کل استاندارد به‌منظور کنترل کیفیت کالاهای عرضه‌شده در بازار استان اقدام به انجام بازرسی و نمونه‌برداری‌های ویژه نوروز می‌نماید.
مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان ایلام گفت: امسال نیز این امر خطیر در قالب گشت‌های مشترک با سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان، غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و تعزیرات حکومتی از ابتدای اسفندماه شروع‌شده و تا 15 فروردین‌ماه نیز ادامه دارد.
همتی افزود: در این طرح تمامی کالاهای ضروری خانواده‌ها در صنعت‌های غذایی، آرایشی و بهداشتی، شیمیایی، خودرو و فلزات گران‌بها مورد بازرسی و کنترل قرار می‌گیرند.
همتی با اشاره به این موضوع که بازرسان اداره کل، صحت و اعتبار علامت استاندارد و هم‌چین تاریخ انقضاء و بسته‌بندی کالاها مورد بازرسی قرار می‌دهند عنوان کرد: کالایی که بدون نشان استاندارد و یا تاریخ انقضاء گذشته باشد از سطح بازار جمع‌آوری و معدوم می شوند.
مهناز همتی افزود: با توجه به افزایش تقاضای استفاده از خودرو و لوازم جانبی آن در ایام آخر سال و نوروز 98، بازرسی‌های ویژه‌ای از نمایندگی‌های خودرو و عرضه‌کنندگان لوازم و قطعات آن به عمل خواهد آمد، همچنین با توجه به افزایش استفاده از جایگاه‌های سوخت در ایام نوروز تمامی نازل‌های استان نیز مورد کنترل و بازرسی کارشناسان این اداره کل قرار می‌گیرد.
انتهای پیام/ش