خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

وجود ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در دامغان/ ۷ نقطه ترمیم شد

مهر | استان‌ها | پنجشنبه، 02 اسفند 1397 - 11:00
دامغان - سرپرست اداره راه و ترابری دامغان بااشاره به وجود ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی این شهرستان، گفت: هفت نقطه حادثه‌خیز ترمیم شد.
دامغان،اعتبار،مواصلاتي،بابيان،محورهاي،ترابري

ابوالفضل نظری در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی دامغان وجود دارد، ابراز داشت: برای کاهش تصادفات و افزایش ضریب ایمنی مسافران اصلاح این نقاط در دستور کار قرار دارد که بر این اساس هفت نقطه ترمیم‌شده است.
وی بابیان اینکه در سال جاری ۴۲ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال اعتبار برای حوزه راه و ترابری دامغان تصویب شد، اضافه کرد: از این میزان تاکنون هشت میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار به اجرای پروژه‌های راه‌سازی تخصیص پیدا کرد.
سرپرست اداره راه و ترابری دامغان بابیان اینکه طی سال جاری چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات استانی به دامغان اختصاص پیداکرده است، ابراز داشت: این اعتبارات صرف اجرای ۱۲ پروژه راه‌سازی شامل بهسازی راه‌های روستایی، تجهیز ماشین آلات، مرمت و توسعه راه‌دارخانه‌های شهرستان شده است.
نظری با اشاره به اینکه دامغان ۹۶۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد، تصریح کرد: چهار راه‌دارخانه در محورهای مواصلاتی شهرستان وجود دارد که ۴۵ راهدار در آن فعالیت می‌کنند.
وی اضافه کرد: ۶۶۰ کیلومتر از بزرگراه ه ۸۶۰ کیلومتری محور تهران_ مشهد در استان سمنان قرار دارد که ۳۷ درصد این راه‌ها در دامغان واقع‌شده است.