خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

افزایش 40 برابری تولیدات حوزه شیلات در کشور

فارس | استان‌ها | پنجشنبه، 02 اسفند 1397 - 10:44
وزیر جهاد کشاورزی گفت: اول انقلاب میزان تولیدات حوزه شیلات در کشور در مجموع 30 هزار تن بود که این میزان امروز به 1 میلیون و 200 هزار تن رسیده است.
تن،كشور،شيلات،توليد،جهاد،كشاورزي،تلاش

وزیر جهاد کشاورزی گفت: اول انقلاب میزان تولیدات حوزه شیلات در کشور در مجموع 30 هزار تن بود که این میزان امروز به 1 میلیون و 200 هزار تن رسیده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از پل‌دختر، محمود حجتی صبح امروز در افتتاح طرح شیلات در این شهرستان اظهار داشت: از همه تولید کنندگان که با وجود همه ضعف‌ها در حال تلاش بوده و در جهت رشد کشور و بالا بردن ثروت کار می‌کنند، تقدیر می‌کنیم.
وی به افزایش 40 برابری حوزه شیلات در کشور در 40 سال اخیر اشاره کرد و افزود: در روز اول انقلاب کل تولید شیلات کشور 30 هزار تن بود که امروز این آمار فقط در لرستان به 28 هزار تن رسیده و در کشور 1 میلیون و 200 هزار تن است.
وزیر جهاد کشاورزی عنوان کرد: در وجود تک تک ما ظرفیت‌های بالقوه زیادی وجود دارد که باید از آن به خوبی استفاده کرد و در لرستان نیز ظرفیت‌های بزرگی وجود دارد که باید از آنها بیشتر استفاده شود.
وی خاطرنشان کرد: ما نیز بدنبال رفع مشکلات قیمت گندم و ذرت بوده و در حال پیگیری برای رفع مشکلات موجود در این زمینه هستیم.
حجتی به بیانیه نمایندگان مجلس برای افزای نرخ تضمینی گندم اشاره و بان کرد: 277 امضا برای حمایت از کشاورزان و تولید ملی اتفاق بی‌سابقه‌ای است که ما نیز تلاش می‌کنیم در این راستا حرکت کنیم.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: با حمایت و تلاش کشاورزان و تولیدکنندگان توانسته‌ایم امروز نان خود را به دست خود تولید کنیم و به خودکفایی برسیم و امروز می‌گوییم «ترامپ هر کاری دلت می‌خواهد بکن».
انتهای پیام/ر