خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

همایش آموزگاران مولف مازندران برگزار شد

مهر | استان‌ها | پنجشنبه، 02 اسفند 1397 - 10:24
ساری - همایش آموزگاران مولف استان مازندران با تقدیر از معلمان برگزیده آموزش ابتدایی در ساری برگزار شد.
آموزش،ابتدايي،توليد،محتواي،مازندران،استان،ميرشفيعي

به گزارش خبرنگار مهر، سید عیسی میرشفیعی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران صبح پنجشنبه در همایش آموزگاران مولف استان مازندران در ساری با اظهار اینکه آموزش ابتدایی باید عمق استراتژیک را تغییر دهد گفت: با تغییر عمق استراتژیک، آموزش ابتدایی مورد توجه قرار خواهد گرفت.
وی افزود: کارها و آموزش های ابتدایی در زندگی و سرنوشت انسان تاثیرگذار است و معلمانی که توانایی تولید، کنشگری و خلاقیت دارد حمایت و معرفی شوند از اینرو تولید محتوای پیش دبستانی برای هماهنگی بیشتر در استان آغاز شده است و امروز این محتوا در دیگر مناطق کشور نیز در دست تدریس است.
میرشفیعی بر لزوم تولید محتوای بومی تاکید کرد و گفت: نظام تعلیم و تربیت باید متناسب با بوم و فرهنگ منطقه، محتوا تولید کند.
معاون آموزش و ابتدایی آموزش و پرورش مازندران یادآور شد: در برنامه ویژه مدرسه، معلمان باید برنامه ریزی داشته باشند و طبق سند تحول توسعه، ۲۰ درصد محتوای آموزشی توسط استان ها باید تدوین و تالیف شود.
وی تکالیف مهارت محور را از دیگر لازمه های نظام تربیتی بیان کرد و افزود: امانت، صداقت، پاکی و نجابت چهار ویژگی معلمان ابتدایی است که سبب توفیق و موفیقت آنان می شود.