خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اقدامات امنیتی در مرزهای شرقی کشور بی‌نظیر است

مهر | استان‌ها | پنجشنبه، 02 اسفند 1397 - 10:04
کاشان - معاون فرهنگی سپاه با بیان اینکه اقدامات امنیتی نظام جمهوری اسلامی در مرزهای شرقی کشور بی نظیر است، گفت:مسئولان نظامی در سخنرانی های خود به صراحت تغییر دیپلماسی کشور را خواستار شدند.
سپاه،اقدامات،ديپلماسي،نظامي،اسلامي،انقلاب،فرهنگي،كشور،تمهيدات

سردار محمدرضا نقدی در حاشیه سفر خود به کاشان در گفت و گو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه اقدامات امنیتی که در شرق کشور انجام می شود، در نوع خود بی نظیر است، اظهار داشت: هیچ کشوری چنین تمهیدات مرزی را ندارد و بر همین اساس مشکل ما اقدامات نظامی نیست بلکه ریشه در اقدامات دیپلماسی ما دارد و تا زمانی که دیپلماسی ما تغییر نکند این مشکلات نیز وجود دارد.
وی با بیان اینکه استکبارگران از کشورهای تروریست حمایت و به آنها تسلیحات، اطلاعات و پول می دهند، افزود:تمامی تمهیدات نظامی لازم در مرزهای ما وجود دارد و تمامی جوانب نیز پیش بینی، بررسی و تهیه شده است.
معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مسئولان نظامی در سخنرانی های خود به صراحت تغییر دیپلماسی کشور را خواستار شدند، ابراز داشت: اقدامات نظامی ایران تا به اندازه ای است که در ارتفاع چهار هزار متری نیز پایگاه داریم تا از این مرز و بوم دفاع کنیم اما به دلیل رویکرد غلط دیپلماسی، گروهک های تکفیری زمینه چنین اقداماتی را در خاک کشور جمهوری اسلامی ایران پیدا می کنند.
وی ضمن اشاره به اقدامات فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه سالانه شش میلیون نفر را در قالب راهیان نور به مناطق جنگی می‌فرستد و سالانه بین ۱۸ تا ۲۰ هزار یادواره و کنگره شهدا توسط سپاه در استان‌ها برگزار می‌شود.
نقد یبا بیان اینکه سالانه حدود ۳۰۰ عنوان کتاب توسط بخش فرهنگی سپاه به چاپ می‌رسد، ابراز داشت: مرکز تبلیغ و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی نیز تاکنون پنج هزار دقیقه در حوزه فضای مجازی اعم از پویانمایی، بازی‌های رایانه‌ای و غیره تولید محتوا داشته است.