خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

کنترل مرزهای ایلام برای جلوگیری از قاچاق دام بیشتر می شود

مهر | استان‌ها | پنجشنبه، 02 اسفند 1397 - 09:18
ایلام - فرماندار ایلام گفت: کنترل بر روی مرزهای ایلام برای جلوگیری از قاچاق دام بیشتر می شود.
شهرستان،ايلام،دام،مرز،كنترل،بحث،عشاير

معروف بسطامی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان ایلام ۴۶ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق را دارد، احتمال دارد مراودات و نقل و انتقالات دامی در این مرز به وجود آید.
وی گفت: تاکید مسئولان و مرزبانی این است که نوار مرز را مسدود کنند و راه های انتقالی در بحث قاچاق دام را کنترل بیشتری داشته باشند.
وی افزود: همچنین قرار شد امور عشایری با قشر عشایر برنامه های اطلاع رسانی انجام دهد و این ضرورت را برای عشایر توجیه کند که در بحث رفت و برگشت دام به ییلاق و قشلاق کنترل لازم را داشته باشند.
وی ادامه داد: همچنین خود دامپزشکی در بحث نحوه حمل و نقل و کنترل دام ها اقداماتی باید داشته باشند، همه دستگاه ها بر اساس آن وظیفه و شیوه نامه هایی که ارسال شده، رسالت و وظیفه ای که در این راستا بر عهده دارند در اجرای کار اعمال کنند.
فرماندار ایلام عنوان کرد: در حوزه شهرستان ایلام بخش سیوان نیز که ارتباط با شهرستان های بدره، دره شهر و آبدانان دارد و به عنوان یک ورودی برای ارتباط به شهرستان های مربوطه است، تاکید ما و نیروی انتظامی بر این نقطه است که کنترلی بر این محور وجود داشته باشد.