خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

شهدا بهترین الگو برای جوانان هستند

مهر | استان‌ها | پنجشنبه، 02 اسفند 1397 - 09:13
کرمان - بازیگر تلویزیون و سینما از شهدا به عنوان بهترین الگو برای جوانان نام برد.
دانشجويي،جشنواره،ققنوس،شهدا،بسيج،هنر،ايرانمنش،انقلابي،كرمان، ...

به گزارش خبرنگارمهر، رضا ایرانمنش چهارشنبه شب در مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی، هنری و دانشجویی ققنوس با سپاسگزاری از ستاد کنگره شش هزار و ۵۰۰ شهید استان کرمان و بسیج دانشجویی و جشنواره ققنوس گفت: یکسری اعمال براساس تصمیم و اراده شخصی انسان شکل می گیرد.
وی ادامه داد: ما متاسفانه فقط عکس شهدا رو می بینیم اما در عمل عکس، شهدا رفتار می کنیم.
ایرانمنش افزود: ما در کشوری هستیم که در طول هشت سال جنگ نگذاشت، یک سر سوزن از خاک وطن را به بیگانه بدهیم.
این بازیگر تلویزیون و سینما از نقش پر رنگ لشکر ۴۱ ثارالله در جنگ سخن به میان آورد و گفت: ما الگویی مانند شهدای گمنام ۸ سال دفاع مقدس و شهدای گمنامی که در دفاع از حرم حضرت زینب(س) جان خود را نثار کردند، داریم.
وی از شهدا به عنوان بهترین الگو برای جوانان نام برد و افزود: امیدوارم به حق شهدا، خدا و شهدا از همه ما راضی و خشنود باشند.
دبیر جشنواره فرهنگی، هنری و دانشجویی ققنوس و مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کرمان هم در این آیین گفت: خوشحالیم این مراسم در ایام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود؛ انقلابی که محصول ۴۰ ساله آن از دیدگاه مقام معظم رهبری کشوری تدین، پیشرفت در علم و عزت در منطقه است.
وی ضمن تبریک دهه پنجم انقلاب به همه مردم کشور، افزود: آیین اختتامیه این جشنواره در راستای کنگره بزرگداشت شش هزار و ۵۰۰ شهید استان کرمان است که رنگ و بوی شهدایی به خود گرفته است.
وی با اشاره به اینکه بسیج دانشجویی در حوزه فرهنگ و هنر رسالت و ماموریت هایی دارد، اظهار داشت: هنر باید دربرگیرنده ارزش های اسلامی باشد و معرفت مخاطب را بالا ببرد؛ هنر انقلابی باید تلنگری بر مخاطب باشد.
وی در خصوص داوری آثار ارسالی به جشنواره ققنوس گفت: مبنای ما در داوری آثار، کلمه هنرمند انقلابی و متحد است.
دبیر جشنواره ققنوس و مسئول بسیج دانشجویی گفت: بسیج دانشجویی به دنبال آن است که در قالب چنین مراسمی، مفاهیم و هنر ارزشی را به نسل جوان منتقل کند.
در این مراسم از هنرمند و بازیگر جانباز رضا ایرانمنش تجلیل شد و همچنین از آثار منتخب جشنواره فرهنگی، هنری و دانشجویی ققنوس معرفی شدند.