خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 07 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

"کانزاس" به سطر جدول بسکتبال حرفه‌ای آمریکا برگشت

ایسنا | ورزشی | سه شنبه، 06 اسفند 1398 - 05:27
تیم "کانزاس" با غلبه بر تیم "بیلر" در لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا مجدد صدرنشینی این رقابت‌ها را بدست آورد.
تيم،كانزاس،جدول،شكست،هفته،آمريكا

تیم "کانزاس" با غلبه بر تیم "بیلر" در لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا مجدد صدرنشینی این رقابت‌ها را بدست آورد.
به گزارش ایسنا به نقل از سایت خبری واشنگتن تایمز تیم کانزاس با شکست 64-61 تیم بیلر در صدر جدول قرار گرفت.
کانزاسی‌ها پس از شکست خرس‌ها در "واکو" دوباره صدر جدول بسکتبال حرفه‌ای آمریکا را به تصاحب خود درآوردند، در حالی که تیم بیلر به رده دوم جدول سقوط کرد.
کانزاسی‌ها در نظرسنجی به عمل آمده برای رسیدن به مقام اول رده بندی تیم‌های بسکتبال حرفه‌ای آمریکا بیشترین رای را از آن خود کردند و هم‌چنین تلاش بسیاری کردند.
در ماه دسامبر برای تیم کانزاس به مدت یک هفته در نظرسنجی‌ها بیشترین میزان احتمال قهرمانی را پیش بینی کرده بودند.
اما وضعیت لیگ به گونه‌ای بود که به نظر می‌رسید تقریباً هر تیمی که صعود می‌کرد، صدر نشینیش طولی نمی‌کشید.
بیلرها پس از 23 بازی که پیروز میدان شده بودند، با شکست در مقابل کانزاس، مقام دوم لیگ حرفه‌ای آمریکا را کسب کردند.
تیم "گونزاگا" نیز پس از شکست در مقابل تیم "BYU" در رده سوم قرار گرفت و تیم "دیتون" پس از شکست "آزتکس" برای اولین بار در هفته ای که هر تیم در بین 10 تیم بالای جدول از هفته گذشته خود را در جایگاه جدیدی پیدا کرده بود، به رده‌ی چهارم جدول قرار گرفت.
مهم‌ترین رویداد این هفته، صدرنشینی کانزاس است.
اسکات درو، مربی تیم بیلور، که تیمش پنج هفته را در صدرنشین بود، به جی هاوکس‌ها (کانزاسی‌ها) تبریک گفت.
انتهای پیام