خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 31 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تصمیمات ستاد مقابله با بحران آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

باشگاه خبرنگاران | فرهنگی و هنری | دوشنبه، 05 اسفند 1398 - 20:45
براساس تصمیم ستاد مقابله با بحران آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السلام در پنجم اسفندماه، برگزاری ویژه برنامه‌های مذهبی و فرهنگی آستان مقدس به زمان آینده موکول گردید.
آستان،عزيز،بمنظور،ثانوي،مطهر،شيوع،سلامتي

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در این ستاد، بمنظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و همچنین حفظ سلامتی زائرین ارجمند و مردم عزیز، مراسمات مذهبی و برنامه‌های فرهنگی، آموزشی آستان مقدس تا اطلاع ثانوی تعلیق و به زمان مناسب دیگری موکول گردید.
در همین راستا دور ضرایح مطهر نرده‌های حائل قرار داده شده و برای جلوگیری از شیوع این ویروس، برنامه ریزی‌های ویژه‌ای در دستور کار آستان قرار گرفته که یکی از این اقدامات، ضد عفونی کردن مستمر ضرایح مطهر و بخش‌های مختلف آستان می‌باشد.
خاطر نشان می‌شود کتابخانه، موزه، خانه علم و آسمان نما، مرکز نجوم و کلاس‌های مرکز آموزش قرآن نیز تا اطلاع ثانوی از پذیرش مراجعین عزیز معذور بوده و درب‌های آستان در ساعت ۲۲ هر شب بمنظور نظافت و ضدعفونی بسته خواهد شد.
ضمن آرزوی سلامتی برای مردم عزیز و غیور ایران اسلامی، گذر از این بلا و گرفتاری را از درگاه حضرت باریتعالی مسئلت میداریم.
انتهای پیام/