خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

چند پروژه شیلات و شبکه آبیاری پلدختر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

مهر | استان‌ها | چهارشنبه، 01 اسفند 1397 - 22:30
پلدختر- فرماندار پلدختر گفت: چند پروژه حوزه شیلات و شبکه آبیاری کشاورزی این شهرستان فردا با حضور وزیر جهاد کشاورزی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.
شهرستان،كشاورزي،وزير،پلدختر،جهاد،كشاورزان

نعمت الله دستیاری شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی فردا پنجشنبه به همراه جمعی از مدیران ارشد این وزارت خانه، استاندار لرستان، نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی و مدیران استانی، به شهرستان پلدختر سفر می کند.
وی افزود: در این سفر یک روزه وزیر جهاد کشاورزی فاز اول پروژه مجتمع پرورش ماهیان خاوری چم گز، ایستگاه پمپاژ آب کشاورزی و خط انتقال آب «جلگه خلج» را افتتاح و خط سه و چهار این ایستگاه را کلنگ زنی می کند؛ همچنین وزیر جهاد کشاورزی از روند اجرای شبکه آبیاری یک هزار و ۲۵۰ هکتاری واشیان در این شهرستان بازدید می کند.
فرماندار پلدختر گفت: با توجه به خشکسالی های اخیر در این شهرستان مطالباتی از وزیر داریم؛ برداشتن سقف وام های کشاورزان و حذف میانگین پنج ساله بیمه کشاورزان و تسریع در روند پروژه آبرسانی دشت های جایدر و واشیان این شهرستان از جمله این مطالبات است.