خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

هیچ وقت و در هیچ شرایطی با ورزشکاران رژیم اشغالگر قدس بازی نمی‌کنیم

فارس | استان‌ها | چهارشنبه، 01 اسفند 1397 - 22:15
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: در طول این چهار دهه هیچ‌گاه رژیم صهیونیستی را به رسمیت نشناخته‌ایم و به همین دلیل هیچ‌وقت با آنان بازی نخواهیم کرد.
فدراسيون،رژيم،ورزش،داورزني،مسائل،موضوع،صهيونيستي،درخصوص،معاو ...

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: در طول این چهار دهه هیچ‌گاه رژیم صهیونیستی را به رسمیت نشناخته‌ایم و به همین دلیل هیچ‌وقت با آنان بازی نخواهیم کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدرضا داورزنی در حاشیه مجمع سالیانه فدراسیون نجات غریق در مشهد، در پاسخ به سوالی درخصوص احضار وریا غفوری در اظهارات اخیرش در موضوع رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: فعلا پاسخی درخصوص فوتبال باشگاه‎‌ها و اینگونه مسائل نمی‌دهم.
معاون وزیر ورزش درخصوص سعید مولایی و عدم رویارویی متعدد وی با حریفان رژیم اشغالگر شکست خورده و تدابیر وزارتخانه درباره این مسائل، گفت: ورزش ما مسائل خوب بسیاری دارد و نباید به این مسائل پرداخته شود.
داورزنی با بیان اینکه تکلیف ما با رژیم اشغالگر قدس مشخص است، افزود: الان بحث اشخاص نیست، برای ما خط قرمزی وجود دارد؛ نوع مسابقات اهمیتی ندارد، ما در طول این چهار دهه هیچ گاه این رژیم را به رسمیت نشناخته‌ایم و نخواهیم شناخت.
وی ادامه داد: همه اتفاقات بد در کشور، مشکلات مختلف و تحریم ها را اگر در کشور ریشه‌یابی کنیم، به اسرائیل خواهیم رسید و به همین دلیل، هیچ وقت و در هیچ شرایطی با رژیم صهیونیستی بازی نخواهیم کرد و این تنها مختص کشور ما نیست، بلکه در کشورهایی هم که بیداری اسلامی در آن‌ها رخ داده، صورت می‌گیرد.
داورزنی با اشاره به برخی شایعات پیرامون فدراسیون جودو و امکان به تعویق افتادن انتخابات آن، گفت: به هیچ وجه این موضوع صحیح نیست.
معاون وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: امکان بازگشت من به فدراسیون والیبال وجود ندارد، اما از دور به آنان کمک خواهیم کرد، اما به فدراسیون بازنمی‌گردم.
وی به موضوع تأمین منابع مالی برای اعزام ورزشکاران اشاره کرد و گفت: وزارت ورزش تلاش می‌کند براساس اولویت‌ها و اهمیت‌های مسابقات، اعزام‌های خود را در سال آینده استمرار ببخشد و با مشکلی برخورد نکند؛ چرا که سال آینده ما کسب سهمیه‌های المپیک را داریم و باید با قاطعیت از ورزشکاران حمایت کنیم.
داورزنی به موضوع مشکلات مالی در ورزش تیراندازی نیز اشاره کرد و افزود: در بحث تیراندازی با مشکل مالی مواجه نشده‌ایم و در مجوزها، فدراسیون جهانی باید با فدراسیون ما رایزنی‌هایی را انجام دهد و بنابراین در این فدراسیون نیز بحرانی وجود ندارد.
انتهای پیام/70059/ح