خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

انتقاد امام جمعه شوش از عملکرد مسئولان خوزستان در اشتغالزیایی جوانان

تسنیم | استان‌ها | چهارشنبه، 01 اسفند 1397 - 22:03
امام جمعه شهرستان شوش گفت: مسئولین استان خوزستان در امر اشتغال جوانان مقصر هستند آنها عمدی و دستی در رفع این مشکل کوتاهی می‌کنند.
اشتغال،خوزستان،استان،شوش،مسئولين،امام

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شوش، سید محمد امام در آئین تجلیل و تکریم مادران و همسران شهدای شرکت کاغذپارس که در محل این شرکت برگزار شد اظهار داشت: امنیت و اقتدار کنونی کشور را مدیون خون شهدا هستیم.
وی از عملکرد ضعیف مسئولین استان خوزستان در امر اشتغال جوانان انتقاد کرد و گفت: مسئولان استان خوزستان در امر اشتغال جوانان کوتاهی می‌کنند.
مسئولینی که عمدی و دستی در رفع مشکل اشتغال این استان کوتاهی می‌کنند‌.
امام جمعه شوش افزود: این تنگ‌نظری‌ها در استان خوزستان را کنار بگذارید، اگر در امر اشتغال مانع تراشی نکنیم مشکل اشتغال در خوزستان برطرف می‌شود.
وی ادامه داد: من سالها با مسئولین شهرستانی و استانی نشست‌ها و بازدید‌های از کارگاه‌ها و طرح‌های اشتغالزایی داشته‌ام، این قول را می‌دهم با یک حرکت جهادی در کوتاه‌ترین زمان مشکل اشتغال جوانان خوزستان برطرف می‌شود.
امام جمعه شوش بیان کرد: معضل اشتغال در خوزستان در خود این استان قابل حل بوده اما اگر گره در کار اشتغال ایجاد نکنیم، سرمایه‌گذار به اندازه کافی وجود دارد و باید از آنها حمایت کنیم.
وی تصریح کرد: اگر مسئولین استان خوزستان تصمیم بگیرند مشکل اشتغال را برطرف کنند، آسان‌ترین مشکل‌ها در این استان است.
امام جمعه شوش خاطرنشان‌کرد: از رسانه‌ها خواهش می‌کنم صدای ما رو به مسئولین برسانند، در حال حاضر یکی از مشکلات اصلی خوزستان و همه خانواده‌ها‌ی این استان اشتغال فرزندهایشان است.
انتهای‌پیام/ ت