خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

4700 دانش‌آموز گلستانی به راهیان‌نور اعزام می‌شوند

تسنیم | استان‌ها | چهارشنبه، 01 اسفند 1397 - 22:03
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان گلستان از اعزام 4 هزار و 700 دانش‌آموز گلستانی به اردوی راهیان‌نور خبر داد.
اعزام،نسل،مرحله،مناطق،ماه،عملياتي،غرب،فرهنگ،نفر

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سرهنگ عبدالرضا برزگر عصر امروز در حاشیه اعزام راهیان‌نور دانش‌آموزی در گرگان، اظهارداشت: با توجه به این که 550 هزار نفر دانش‌آموز در مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور در دوران دفاع مقدس حضور داشتند ثمره آن 36 هزار شهید دانش‌آموزی است.
وی با بیان اینکه دانش‌آموزان نقش ماندگار و بی‌بدیلی در انقلاب اسلامی داشتند، افزود: راهیان‌نور بزرگترین حرکت فرهنگیست و در واقع بهترین بسترانتقال مفاهیم ارزشی انقلاب همچون فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس همین اعزام راهیان نور است.
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان گلستان تصریح کرد: حذف از این حرکت بزرگ فرهنگی زنده نگه داشتن یاد خاطره شهدا، انتقال فرهنگ ایثار، شهادت ،شهامت و از خود گذشتگی به نسل جوان ونوجوان است.
وی ادامه داد: در سال 97 ما در 3 مرحله دانش‌آموزان را به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام کردیم.
رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان گلستان اظهار داشت: مرحله نخست اعزام دانش‌آموزان دختر به مناطق غرب کشور بود که در مهر ماه و آبان ماه اتفاق افتاد 1553 نفر اعزام شدند و مرحله دوم اعزام دانش‌آموزان بود که در آبان ماه و اوایل آذر که 1905 نفر اعزام شدن و مرحله سوم دانش‌آموزان پسر در بهمن ماه اعزام انجام شد.
وی تاکید کرد: ارتباط و اتصال نسل گذشته با نسل جدید و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تقویت معنویت و از خودگذشتگی در جوانان و نسل امروز از جمله اهداف اعزام دانش‌آموزان به مناطق جنگی و عملیاتی است.
انتهای پیام/ ت