خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

271 مقاله به کنفراس هسته‌ای ایران در بوشهر ارسال شد

تسنیم | استان‌ها | چهارشنبه، 01 اسفند 1397 - 18:41
رئیس مرکز تحقیقات انرژی‌های نو دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به آغاز برنامه کنفرانس هسته‌ای ایران در بوشهر گفت: 270 مقاله به دبیرخانه بیست و پنجمین کنفرانس هسته‌ای ایران در بوشهر ارسال که 180 مقاله آن پذیرفته شد.
كنفرانس،بوشهر،ايران،مقاله،برگزار،نكيسا،270

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، مهدی نکیسا ظهر امروز در آغاز کنفرانس هسته‌ای ایران در بوشهر با بیان اینکه این کنفرانس با هدف بومی‌سازی دانش فنی مورد نظر در صنعت هسته‌ای برگزار شده است اظهار داشت:کنفرانس هسته‌ای ایران در بوشهر در راستای توسعه علم و فناوری هسته‌ای در میان دانشجویان در محور اصلی برگزار شده است.
وی، آشکارسازی پدافند غیرعامل، پرتو پزشکی، پلاسما و همجوشی را از محورهای این کنفرانس دانست و خاطر نشان کرد: راکتور و نیروگاه‌های هسته‌ای، شتاب‌دهنده‌های ذرات، فیزیک هسته‌ای، کاربرد پرتوها و مواد و ایزوتوپ‌های پایدار از دیگر محورهای کنفرانس هسته‌ای ایران است.
رئیس مرکز تحقیقات انرژی‌های نو دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر از ارسال 270 مقاله به این کنفرانس خبر داد و گفت: 270 مقاله به دبیرخانه بیست و پنجمین کنفرانس هسته‌ای ایران ارسال که 180 مقاله آن پذیرفته شد.
نکیسا با بیان اینکه کنفرانس هسته‌ای ایران در بوشهر در مدت دو برگزار می‌شود افزود: در برگزاری این کنفرانس، برنامه‌ها و کارگاه‌های آموزشی و پژوهشی تشکیل می‌شود و شرکت کنندگان از نیروگاه اتمی بوشهر بازدید می‌کنند.
وی بیان کرد: کنفرانس هسته‌ای یاد شده بواسطه ظرفیت‌های مناسب دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر و وجود نیروگاه اتمی، فرصتی مغتنم برای شرکت‌کنندگان در این برنامه علمی و عملی است.
انتهای پیام/ش