خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

شریط آ ب و هوایی در مناطق مختلف جهان دچار دگرگونی شده است

مهر | استان‌ها | چهارشنبه، 01 اسفند 1397 - 18:39
زنجان-دبیر علمی همایش بین المللی بهداشت محیط گفت: شریط آ ب و هوایی در مناطق مختلف جهان دچار دگرگونی شده که اثرات نامطلوبی بر سلامت افراد بر جا گذاشته است.
همايش،بهداشت،علوم،پزشكي،محيط

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا مهراسبی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در محل دانشگاه علوم پزشکی زنجان، گفت: توجه به محیط زیست با توجه به رشد صنعت و شهرنشینی، و آلودگی های زیست محیطی توجه بسیاری را به خود جلب کرده و اثرات جهانی بدنبال داشته، چرا که بسیاری از مسائل از حالت منطقه ای به یک مسئله بین لمللی تبدیل شده است.
وی ادامه داد: همایش ملی بهداشت محیط از سال ۷۶ در کشور آغاز شد و پس از آن، همه ساله این رویداد مهم علمی در یکی از دانشگاه های علوم پزشکی کشور برگزار شده است.
مهراسبی با بیان اینکه بر این اساس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان برای نخستین بار میزبان چنین همایش مهم علمی در سطح کشور است، گفت: طبق هماهنگی انجام گرفته نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران، به مدت ۲ روز و در زمان برگزاری همایش بین المللی بهداشت محیط در این استان حضور می یابد.